جدیدترین آمار فروش لوکس سازان در ایالات‌متحده

جدیدترین آمار فروش لوکس سازان در ایالات‌متحده

علیرغم رنج بردن از افت فروش در بازار خودروی آمریکا، مرسدس بنز همچنان بالاتر از دو رقیب اصلی خود یعنی لکسس و ب‌ام‌و قرار دارد.

در آوریل سال ۲۰۱۷ مجموع ۱۵۹۷۹۳ دستگاه خودروی لوکس در آمریکا به فروش رفته که نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش ۱.۶ درصدی را نشان می‌دهد. فروش خودروهای مرسدس بنز افت ۷.۹ درصدی داشته درحالی‌که این میزان افت برای ب‌ام‌و ۹.۳ درصد و برای لکسس ۱۱ درصد بوده است.

به استثنای فروش مدل‌های تجاری، مرسدس ماه گذشته ۲۶۹۳۲ دستگاه خودرو تحویل مشتریان داده و اگرچه این میزان کمتر از سال قبل است اما فروش سال ۲۰۱۷ این برند آلمانی هنوز هم ۱ درصد بیشتر از سال ۲۰۱۶ است.

مدیر مرسدس بنز آمریکا در بیانیه‌ای گفته است:

اگرچه ما از عملکرد سال گذشته پیشی گرفته‌ایم اما در ماه آوریل و به دلیل محدودیت در موجودی برخی از مدل‌های محبوب (GLC، CLA و GLA) در خلال تغییر مدل‌های سال با چالش‌هایی مواجه شدیم. با این وجود ما بازهم به دنبال ثبت رکوردی جدید در سال ۲۰۱۷ هستیم.

مدیر ب‌ام‌و آمریکا نیز همان دلیل مدیر مرسدس برای افت فروش در ماه آوریل را داشته و از تأمین محدود مدل‌های کلیدی گلایه کرده است. او همچنین گفته:

سری ۵ بسیار محبوب ما هنوز هم در حال افزایش تولید است و جدیدترین نسخه‌های آن در حال ورود به نمایندگی‌ها می‌باشد.

این برند باواریایی در ماه آوریل سال جاری ۹۴۳۰۶ دستگاه از خودروهای لوکس خود را فروخته است.

اما لکسس بیشترین میزان افت فروش در این بخش از بازار خودرو را داشته و فروش آن در ۴ ماه ابتدای سال، نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۱۶ کاهش ۱۵ درصدی را نشان می‌دهد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
15 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.