ثبت رکورد گینس توسط آبارث ۱۲۴ اسپایدر استاندارد!

ثبت رکورد گینس توسط آبارث ۱۲۴ اسپایدر استاندارد!

آبارث پس از انجام سریع‌ترین تست فیگور اِیت که ۵ بار بین دو خودرو و تنها با زمان ۴۵.۶۶ ثانیه انجام شده رکورد جدیدی را در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت کرده است.

راننده‌ی آبارث ۱۲۴ اسپایدر کاملاً استاندارد Alastair Moffatt که در ماه جولای نیز رکورد جدیدی را در مسابقات Chateau Impney Hill Climb ثبت کرده است. البته آن رکورد توسط دست‌اندرکاران مسابقات به رسمیت شناخته نشده است.

یکی از مسئولان آبارث بریتانیا درباره این رکوردشکنی می‌گوید:

ما از اینکه Alastair خودروی آبارث ۱۲۴ اسپایدر را برای رکوردشکنی انتخاب کرده خرسند هستیم. آبارث تاریخچه‌ای درخشان در ثبت رکوردهای گوناگون داشته و ثبت یک رکورد جدید عالی است. ما به Alastair تبریک می‌گوییم. البته توصیه نمی‌کنیم که مردم عادی چنین عمل شگفت‌انگیزی را در مکان‌های عمومی انجام دهند اما باید گفت آبارث ۱۲۴ اسپایدر به طرز باورنکردنی‌ای مانور پذیر می‌باشد.

راننده‌ی مورد بحث که چندین رکورد گینس همچون پارک دوبل در تنگ‌ترین مکان را در کارنامه‌ی خود دارد ۵ بار متوالی تست فیگور اِیت را از بین دو خودروی ۱۲۴ اسپایدر انجام داده است. به منظور کنترل خودرو از طریق ترمزدستی، سیستم کنترل الکترونیکی آبارث خاموش بوده است. همچنین فشار لاستیک‌ها نیز افزایش یافته تا ساییدگی سطح جبران شود.

نیروبخش آبارث ۱۲۴ اسپایدر پیشرانه‌ی ۱.۴ لیتری مولتی ایر توربو است که قدرت ۱۷۰ اسبی داشته و باعث ایجاد شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۶.۸ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۲۳۱ کیلومتر در ساعتی می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
8 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.