ثبت رکورد کمترین زمان شارژ کیا EV6 در کتاب گینس

ثبت رکورد کمترین زمان شارژ کیا EV6 در کتاب گینس

کیا EV6 در طول سفری در سراسر ایالات‌متحده با صرف کمترین زمان برای شارژ نسبت به تمام خودروهای الکتریکی بازار، رکورد جدیدی را در گینس ثبت کرده است. این خودرو طی هفت روز از نیویورک به لس‌آنجلس سفر کرده و در طول این سفر ۴۶۳۵ کیلومتری، تنها به مدت ۷ ساعت و ۱۰ دقیقه برای شارژ به برق وصل شده است. EV6 با این کار رکورد قبلی که با ۴۸ دقیقه شارژ در ۱۲ ساعت رانندگی در اختیار تسلا بود را شکسته است.

معاون ارشد بازاریابی کیا آمریکا دراین‌باره می‌گوید:

رکورد EV6 جدیدترین سیگنالی است که نشان می‌دهد کیا در محبوبیت خودروهای الکتریکی پیشرو خواهد بود. تمام مهندسی و تجربیات کیا در خودروهای الکتریکی در حرکت به سمت الکتریکی‌سازی استفاده خواهد شد. همان توجه به جزئیات، طراحی، کیفیت، تکنولوژی و دینامیک رانندگی که کیا به آن مشهور شده است در هر خودروی الکتریکی جدیدی که به بازار عرضه می‌کنیم دیده خواهد شد

هرچند کیا اکنون رکورد گینس را در اختیار دارد اما مشخص نیست که آیا این کراس‌اوور کره‌ای رکورد کوتاه‌ترین زمان شارژ موردنیاز برای عبور از کل ایالات‌متحده را هم از آن خود کرده یا نه زیرا چند هفته پیش، یک تسلا مدل S دوربرد کل ایالات‌متحده را ظرف ۴۲ ساعت و ۱۷ دقیقه طی کرد و رکوردی را در زمینهٔ خودروهای الکتریکی به ثبت رساند. تسلا در طول این سفر ۷ ساعت و ۱۲ دقیقه را برای شارژ صرف کرد. درهرحال، ثبت این رکورد یک موفقیت چشمگیر برای کیا EV6 محسوب می‌شود و همچنین نشان می‌دهد که جایگاه‌های شارژ غیر تسلا در چند سال گذشته چقدر بهتر شده‌اند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 17 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.