ثبت رکورد فروش جدید اسب رقصان مارانللو

ثبت رکورد فروش جدید اسب رقصان مارانللو

فراری در سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۷ بیش از ۲ هزار دستگاه خودرو را در سراسر جهان فروخته که نسبت به مدل مشابه سال پیش رشد فروش ۱۲۱ دستگاهی را نشان می‌دهد. فروش مدل‌های ۱۲ سیلندر این برند نیز ۵۰ درصد رشد داشته است.

آمار فروش سه ماهه‌ی اول فراری نشان می‌دهد که ۱۰۳۴ دستگاه از این خودرو به اروپا، خاورمیانه و آفریقا راه یافته و ۵۴۵ دستگاه به آمریکا و ۱۶۱ دستگاه نیز به چین، هنگ کنگ و تایوان فروخته شده‌اند. به همین ترتیب تعداد ۲۶۳ دستگاه نیز به منطقه‌ی آسیا-اقیانوسیه و ۵۲ دستگاه نیز به استرالیا تعلق داشته‌اند.

این آمار نشان می‌دهند که فراری بر پایه‌ی برنامه‌های داخلی شرکت می‌خواهد فروش حدود ۸۴۰۰ دستگاهی داشته باشد. این امر منعکس کننده‌ی تصمیم‌های رئیس فیات-کرایسلر یعنی سرجیو مارکیونه است.

بخشی از عملکرد قوی فراری در بحث فروش به رشد فروش ۵۰ درصدی مدل‌های ۱۲ سیلندر این شرکت مربوط می‌شود. البته فروش مدل‌های ۸ سیلندر فراری با ۳ درصد افت روبرو بوده است. این رشد فروش مدل‌های ۱۲ سیلندر ماحصل فروش خودروهای GTC4Lusso، لافراری آپرتا و F12tdf بوده است.

تمامی بازارهای فراری با رشد فروش مواجه بوده‌اند. این میزان برای اروپا، خاورمیانه و آفریقا برابر با ۸.۸ درصد بوده درحالی‌که فروش فراری در آلمان، فرانسه، ایتالیا و بریتانیا رشد ۲ رقمی داشته است. بازار آمریکا نیز از رشد ۴.۲ درصدی لذت برده است.

متعاقب این امر درآمد خالص فراری نیز با رشد بیش از ۲۰ درصدی به ۸۲۱ میلیون یورو رسیده و سود خالص برند نیز به ۱۲۴ میلیون دلار رسیده است. در نهایت بدهی‌های صنعتی خالص فراری نیز با کاهش ۷۵ میلیون یورویی به ۵۷۸ میلیون یورو رسیده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 13 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.