ثبت بیش از ۵ هزار پیش‌فروش کوییک و ساینا در ونزوئلا!

ثبت بیش از ۵ هزار پیش‌فروش کوییک و ساینا در ونزوئلا!

گروه خودروسازی سایپا پس از حذف پراید و تیبا از سبد محصولات خود امیدهای زیادی به کوییک و ساینا دارد. این دو خودرو که در واقع از پلتفرم، پیشرانه و گیربکس مشابه تیبا استفاده می‌کنند و برخی تغییرات را در بدنه و تزئینات خارجی و داخلی به نمایش می‌گذارند با قیمت‌های به مراتب بالاتری در دسترس مشتریان قرار می‌گیرند؛ اما حالا سایپا می‌گوید خودروهای موردبحث در نمایشگاه اختصاصی علمی، فناوری و صنعتی ایران در ونزوئلا خوش درخشیده‌اند!

 

به گزارش میدونی و به نقل از سایپانیوز، مردم ونزوئلا مدتی است در شرایط سخت ناشی از تحریم‌های بین‌المللی و تورم شدید قرار دارند اما استقبال چشمگیری از نمایشگاه فناوران و صنعتگران ایرانی به ویژه خودروهای گروه سایپا نشان داده‌اند به‌طوری که در مدت ۶ روز برگزاری این رویداد بیش از ۵ هزار نفر پیش‌خرید خودروهای کوییک و ساینا را انجام داده‌اند. سایپا می‌گوید تصویر خوبی از برند خود بین مردم ونزوئلا وجود دارد و این موضوع به همراه تغییرات مثبت اخیر در نظام اقتصادی این کشور از جمله کنترل تورم افسارگسیخته، افزایش نسبی قدرت خرید طبقه متوسط و ضرورت نوسازی ناوگان فرسوده خودرویی ونزوئلا باعث شده استقبال خوبی از محصولات اقتصادی سایپا به عمل آید.

این خودروساز همچنین می‌گوید یکی دیگر از دلایل استقبال خوب از کوییک و ساینا در ونزوئلا به سابقه خوب سایپا در این کشور طی سال‌های قبل و پیش از بحران شدید اقتصادی بازمی‌گردد. سایپا در آن زمان توانسته بیش از ۱۱ هزار دستگاه از محصولات خود را در ونزوئلا با قیمتی بالاتر از بازار داخل به فروش برساند و بازخورد خوبی در بازار و مشتریان ایجاد کند.

در این رویداد فناورانه نیکولاس مادورو رئیس‌جمهور این کشور دو شب متوالی در غرفه سایپا حضور یافت و معرفی محصولات و تشویق و ترغیب مخاطبین به استفاده از این خودروها توسط او نشان دهنده تمایل شدید بخش دولتی این کشور به برآورده ساختن تقاضای انباشته شده سال‌های پیشین در بازار خودروی ونزوئلا و همچنین بهبود وضعیت ناوگان حمل‌ونقل عمومی از طریق همکاری با سایپاست. این امر می‌تواند باعث ایجاد یک پیمان راهبردی بلندمدت صنعتی بین دو کشور ایران و ونزوئلا شود. سایپا می‌گوید در توافق اخیر خود با وزارت حمل‌ونقل ونزوئلا در فاز نخست همکاری‌های مشترک بیش از ۱۰ هزار دستگاه خودرو را به‌صورت کامل و منفصله به این کشور صادر خواهد کرد. گفتنی است نمایشگاه فناورانه ایران در ونزوئلا با حضور حدود ۸۰ شرکت دانش‌بنیان و خودروسازان ایرانی برگزار شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
9 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.