تیون وحشیانه فراری ۴۸۸ GTB توسط پوجیا ریسینگ

تیون وحشیانه فراری ۴۸۸ GTB توسط پوجیا ریسینگ

اگر طرفداری واقعی برند فراری باشید هرگز دست به اصلاح خودروی برجسته و استثنایی‌ای همچون ۴۸۸ GTB نخواهید زد؛ اما خریدارانی که به دنبال افزایش پرفورمنس خودروی خود هستند شاید بخواهند پکیج جدید پوجیا ریسینگ را در نظر بگیرند.

این تیونر نسبتاً گمنام از رویداد موناکو مارکوس برای نشان دادن محصول کاملاً دگرگون شده‌ی ۴۸۸ GTB استفاده کرده است. شاید این خودروی تا بن دندان مسلح بتواند ۴۸۸ پیستا را در گرد و غبار خود محو کند!

اگرچه فراری ۴۸۸ پیستا قدرت ۷۲۰ اسب بخاری و گشتاور ۷۷۰ نیوتون متری دارد اما پروژه FPlus کورسای پوجیا ریسینگ باعث شده قدرت هیولای جدیدش به ۸۲۰ اسب بخار و گشتاور نیز به ۹۰۰ نیوتون متر برسد. یک سیستم اگزوز جدید با فلاپ های فولادی ضدزنگ نیز تکمیل کننده پروژه هستند.

این سوپرکار تیون شده می‌تواند در ۲.۸ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد و حداکثر سرعت آن نیز ۳۴۵ کیلومتر در ساعت اعلام شده است.

بدون هیچ‌گونه تعجبی باید گفت قطعات آئرودینامیکی نصب شده در ۴۸۸ GTB تیون شده نسبت به قطعات بکار رفته در پیستا پیچیدگی کمتری دارند. با این وجود برخی قطعات فیبر کربنی همچون بال عقب بزرگ، دیفیوزر عقب، رکاب‌های جانبی و اسپلیتر کربنی جلو باعث شده‌اند این خودرو ظاهر برجسته‌تری داشته باشد. این قطعات به همراه رینگ‌های ۲۱ اینچی سفارشی باعث شده‌اند ۴۲ کیلوگرم از وزن خودرو کاسته شود.

پوجیا ریسینگ تلاش داشته تا پکیج FPlus کورسای خود را تنها برای ۲۰ خودرو ارائه دهد و البته قیمت هرکدام نیز ۳۵ هزار یورو خواهد بود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 7 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.