تیون در تیون! ارتقای برابوس ۷۰۰ وایداستار توسط فوستلا

تیون در تیون! ارتقای برابوس ۷۰۰ وایداستار توسط فوستلا

مرسدس بنز G کلاس یکی از محبوب‌ترین شاسی بلندها بین تیونرها بوده و نسخه AMG G63 آن نیز گل سرسبد این خانواده محسوب می‌شود.

کمپانی‌های زیادی وجود دارند که نسخه‌های ارتقا یافته از G63 را ارائه می‌کنند اما برابوس معمولاً جزو اولین و بهترین تیونرهایی است که دست روی مرسدس-ای ام جی G63 می‌گذارد. نسخه پایه G63 در بین محصولات برابوس مدل ۷۰۰ است که می‌توان آن را با کیت بدنه وایداستار سفارش داد.

مهم‌ترین نکته درباره برابوس ۷۰۰ این است که پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری بای توربو G63 قدرت ۷۰۰ اسب بخاری و گشتاور ۹۵۰ نیوتون متری را ارائه می‌کند. این قدرت عظیم به لطف کیت پرفورمنس PwerXtra B40-700 برابوس به دست می‌آید.

هم‌اکنون دیگر کمپانی تیونینگ یعنی فوستلا دست روی محصول برابوس گذاشته و ۷۰۰ وایداستار را به ریشه‌های نظامی خود نزدیک‌تر کرده است. در واقع این تیونر هانوفری به پروژه خود افتخار می‌کند زیرا اولین شرکتی است که ظاهر ارتشی را برای جدیدترین نسل مرسدس-ای ام جی G63 به ارمغان آورده است. ما درباره این ادعا مطمئن نیستیم اما معتقدیم این پروژه ارزش نگاه کردن را دارد.

واضح‌ترین تغییر رخ داده استفاده از پوشش کاملاً وینیل در رنگ سفارشی با نام Badass-Brewster CC4906 است. این رنگ که با نام سبز تاکتیکی هم شناخته می‌شود هماهنگی بسیار خوبی با برابوس ۷۰۰ وایداستار دارد.

فوستلا همچنین از سیستم اگزوز اسپورت برابوس، کاپوت، اسپویلر عقب و رکاب‌های درب ویژه استفاده کرده است. رینگ‌های ۲۴ اینچی پلاتینیم ادیشن نیز ظاهر مشکی و گیرایی دارند.

پشت این رینگ‌های بزرگ کالیپرهای ترمز قرمز به همراه سیستم ترمز ارتقا یافته جا خوش کرده‌اند. ارتفاع این خودرو نیز ۳۰ میلی‌متر کاهش یافته است. نظر شما درباره G63 با رنگ سبز نظامی چیست؟!

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 10 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.