تیونینگ گیرای جیپ گرند چروکی توسط GME

تیونینگ گیرای جیپ گرند چروکی توسط GME

با وجود پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۴ لیتری هِمی که قدرت ۴۶۸ اسب بخاری دارد، جیپ گرند چروکی SRT قدرت زیادی برای حمل سرنشینان دارد.

البته از آنجایی که عطش قدرت زیاد هیچ‌گاه فرو ‌نمی‌نشیند بنابراین کمپانی‌های تیونینگ وارد میدان می‌شوند. یکی از تیونرهای آلمانی با نام GME (German Motors & Engineering) با استفاده از پکیج ویژه‌ای قدرت این خودرو را به ۶۲۰ اسب بخار و گشتاور آن را به ۷۵۶ نیوتون متر رسانده است.

این قدرت زیاد به لطف کیت کمپرسور جدید و اینترکولر بزرگ حاصل شده است. متخصصان این موسسه همچنین ECU و سیستم تزریق سوخت را بهسازی کرده و سیستم اگزوز فولاد ضدزنگ با خروجی‌های ۱۱۴ میلی‌متری را نصب کرده‌اند. این خروجی‌ها را می‌توان به‌صورت پولیش خورده یا با نمای کربنی سفارش داد.

اما قدرت توقف این شاسی‌بلند آمریکایی نیز با کالیپرهای ترمز ۸ پیستونه و دیسک‌های ۴۰۰ میلی‌متر در اکسل جلو و کالیپرهای ۴ پیستونه و دیسک‌های ۳۵۶ میلی‌متری در عقب ایجاد می‌شود.

اما آخرین بهینه‌سازی فنی این خودرو نیز اضافه شدن سیستم تعلیقی است که صورت الکترونیکی تنظیم شده و دارای فنرهای اسپورت بیلشتین می‌باشد. ارتفاع خودرو در جلو ۱۵ و در عقب ۳۰ میلی‌متر کاهش یافته است. GME همچنین سیستم تعلیق اسپورت قابل تنظیم را نیز به‌صورت سفارشی ارائه می‌کند.

دیگر تغییرات این خودرو عبارت است از رینگ‌های دو تکه فورج کاری شده که ابعاد ۲۰ و ۲۲ اینچی دارند.

جیپ گرند چروکی SRT تیون شده توسط GME در اروپا قیمت ۹۸۹۰۰ یورویی دارد اما اگر خواهان چیز بیشتری باشید می‌توانید نسخه‌های قوی‌تر با خروجی‌های بین ۸۵۰ تا ۱۰۰۰ اسب بخاری را نیز سفارش دهید.

یک شاسی‌بلند با قدرت ۱۰۰۰ اسب بخار؟! به نظر می‌رسد با هیولایی جالب طرف هستیم…

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 5 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.