تیونینگ نسخه خیابانی پولو R رالی

تیونینگ نسخه خیابانی پولو R رالی

خودروی فولکس پولو R WRC نسخه خیابانی، یک پکیج افزایش قدرت بزرگ را از B&B دریافت کرده است. این پکیج به منظور جشن گرفتن بازگشت فولکس واگن به مسابقات رالی جهانی ایجاد شده است. نسخه‌ی مخصوص Polo R WRC Street دارای یک موتور ۴ سیلندر بنزینی ۲ لیتری با ۲۱۷ اسب بخار نیرو و ۳۴۹ نیوتون متر گشتاور می‌باشد. این یک خروجی فوق العاده از یک خودروی کوچک می‌باشد، ولی B&B قصد داشت تا نیروی بیشتری را از خودرو بیرون بکشد. ما با پرداختن به پکیج‌های ضعیف‌تر وقت شما را نخواهیم گرفت، زیرا توجه اصلی به کیت مرحله‌ی ۳ می‌باشد که به قیمت ۸,۰۰۰ یورو ارائه می‌شود و خروجی موتور را به ۳۶۲ اسب بخار نیرو و ۵۱۰ نیوتون بر متر گشتاور افزایش می‌دهد.

افزایش قابل توجه قدرت موتور پس از نصب یک پمپ سوخت فشار بالای سفارشی، اصلاح سیستم مکش هوا و نصب سیستم اگزوز اسپرت به‌دست آمده است. علاوه بر این، B&B مجبور شد تا یک خنک کننده‌ هوای موتور (اینترکولر) قوی، یک سیستم خنک کننده‌ روغن متفاوت در موتور نصب کرده و تغییرات زیاد دیگری را در موتور آن ایجاد نماید.

به لطف این تغییرات متعدد، Polo R WRC Street تیونینگ شده توسط B&B اکنون می‌تواند در حدود ۵.۲ ثانیه از حالت سکون به سرعت یکصد کیلومتر در ساعت برسد، که آن را ۱.۲ ثانیه از مدل پایه سریع‌تر می‌کند. سرعت صفر تا دویست کیلومتر آن نیز در زمانی معادل ۱۷.۱ ثانیه به‌دست می‌آید، در حالی که مدل‌های معمولی به ۲۴ ثانیه زمان نیاز خواهند داشت. علاوه بر این، حداکثر سرعت از ۲۴۳ کیلومتر بر ساعت به ۲۷۰ کیلومتر بر ساعت رسیده است.

جدا از مسائل مربوط به موتور و نیروی خودرو، این هیولای کوچک آلمانی دارای کمک فنرهای مخصوص، میله‌ی تعادل و سیستم ترمزگیری قوی با چهار یا شش پیستون می‌باشد. به عنوان آخرین بخش، B&B رینگ‌های ۱۸ اینچ آلیاژی و تایرهای ۲۲۵/۳۵ R18 را روی خودرو نصب کرده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
8 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.