تیونینگ مرسدس S560 توسط رِنتِک

تیونینگ مرسدس S560 توسط رِنتِک

مرسدس بنز S560 قطعاً در مقایسه با نسخه‌های S63 و S65 قدرت و خشونت کمتری دارد اما به هیچ عنوان نباید آن را خودرویی کند دانست.

هرچند، کیت ارتقای ECU رنتک باعث می‌شود قدرت پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی نسخه استاندارد که قدرت ۴۸۴ اسب بخاری و گشتاور ۷۲۹ نیوتون متری دارد (بنا به گفته خود تیونر) به ۵۸۴ اسب بخار و ۸۷۰ نیوتون متر برسد.

این سدان پرچم‌دار اگرچه هیچ رکورد سرعتی را جابجا نکرده اما زمان شتاب گیری صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت آن هم‌اکنون به عدد قابل احترام ۴.۲۵ ثانیه رسیده که ۰.۳۵ ثانیه سریع‌تر از نسخه استاندارد بوده و البته شتاب صفر تا ۱۶۱ کیلومتر در ساعت آن نیز هم‌اکنون در ۹.۱۴ ثانیه ثبت می‌شود؛ اما در رابطه با رکورد ۴۰۰ متر باید گفت که این مسافت در ۱۲.۴۲ ثانیه و با سرعت ۱۸۸ کیلومتر در ساعت طی می‌شود که ۰.۷۳ ثانیه سریع‌تر از مدل کارخانه‌ای می‌باشد.

رنتک همچنین اسپویلر لبه‌ای ساخته شده از فیبر کربن و رینگ‌های ۲۱ یا ۲۲ اینچی پرفورمنس را نیز به همراه ۷۰ رنگ گوناگون در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

نهایتاً به سیستم تعلیق خاص این تیونر می‌رسیم که به مشتریان اجازه تنظیم ارتفاع خودرو در چند ثانیه را می‌دهد. این سیستم نیازی به هیچ‌گونه دست‌کاری چشمگیری ندارد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
7 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.