تیونینگ عجیب‌وغریب هامر H1!

تیونینگ عجیب‌وغریب هامر H1!

اگر خواهان یک خودروی پیست هستید که لذت فراوانی هم ایجاد کند یک لوتوس ارزان‌قیمت را انتخاب کنید. اگر هم خودرویی می‌خواهید که توجه بیشتری را در مقایسه با یک فراری جلب کند یک هامر را انتخاب کنید!

بله هامر H1 خاطره‌انگیز را می‌گوییم که می‌تواند وارد پیست شود و این محصول جدید آن را ثابت می‌کند. اگرچه یک لوتوس ارزان‌قیمت احتمالاً در پیستی پرپیچ‌وخم سریع‌تر خواهد بود اما هیچ‌کدام از خودروهای مخصوص پیست به اندازه‌ی این هامر جلب‌توجه نمی‌کنند.

هامر مورد بحث در سال ۱۹۸۷ ساخته شده و پیشرانه‌ی ۶.۶ لیتری LBZ دورامکس آن توسط Mil-Spec بازنگری شده تا قدرت ۸۰۰ اسب بخاری و گشتاور ۲۰۳۳ نیوتون متری داشته باشد. این اعداد آن چیزی هستند که از یک خودروی سوپر اسپورت اروپایی انتظار دارید نه از یک هامر ۳۱ ساله!

به منظور هندل کردن این قدرت زیاد، خودروی یاد شده دارای گیربکس مرحله ۵ آلیسون ۱۰۰۰ است. همچنین کل سیستم تعلیق بازنگری شده تا عملکرد مناسب در پیست را داشته باشد. این هامر هم‌اکنون ۷ اینچ به زمین نزدیک‌تر شده است.

از دیگر ویژگی‌های مخصوص پیست خودرو می‌توان به کالیپرهای ویلوود ۶ پیستونی با روتورهای تهویه دار اشاره کرد. لاستیک‌های پیرلی P زیرو نیز تضمین می‌کنند که هامر حتی با کمترین اشاره به میدونی گاز اسپین نخواهد زد.

Mil-Spec به منظور تکمیل فرایند ساخت هامر از دیفرانسیل قفل شونده ARB، رول بار، صندلی‌های مسابقه‌ای اسپارکو، غربیلک فرمان مسابقه‌ای مومو و… استفاده کرده است.

این تیونر همچنین کمی در ویژگی‌های آئرودینامیکی هامر H1 دست برده اما همچنان به ظاهر جعبه‌ای شکل آن وفادار بوده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.