تیونینگ ظاهری و باطنی فراری ۴۸۸ توسط نوویتک

تیونینگ ظاهری و باطنی فراری ۴۸۸ توسط نوویتک

اگرچه باور بر این موضوع برای اکثر ما سخت است اما هستند افرادی که فراری ۴۸۸ استاندارد را کافی نمی‌دانند. خوشبختانه تیونرهای زیادی در بازار افترمارکتی حضور دارند تا این عطش را برطرف نموده و نمونه‌های قدرتمندتری را تحویل مالکان دهند.

جدیدترین محصول حاصل کار نوویتک روسو است که پکیج تیونینگ لیمیتد ادیشن خود را برای اسب رقصان توئین توربو تدارک دیده است.

این خودرو از کیت بدنه با آئرودینامیک بهبود یافته‌ای بهره می‌برد که کاملاً از فیبر کربن ساخته شده است. با وجود گلگیرهای جدید، قوس چرخ‌ها، ورودی‌های هوای بزرگ شده، سپرها و اسپویلرها، فراری ۴۸۸ بطور قابل‌توجهی پهن‌تر از نسخه‌ی فابریک کارخانه است.

زیر خودرو رینگ‌های NF6 NL با اندازه‌ی ۲۲ اینچی قرار گرفته و سیستم تعلیق نیز اندکی کم ارتفاع‌تر از قبل است و البته یک سیستم لیفت هیدرولیکی نیز برای جلوگیری از کف خودرو به سرعت‌گیرها وجود دارد.

البته نوویتک تنها زمانی نوویتک می‌شود که دستی نیز به باطن خودرو زده باشد. هم‌اکنون پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۳.۹ لیتری توئین توربو قدرت ۷۷۲ اسب بخار و گشتاور ۸۹۲ نیوتون متری دارد که نسبت به قبل افزایش به ترتیب ۱۰۲ اسبی و ۱۳۱ نیوتون متری را نشان می‌دهد. این میزان خروجی تقریباً به اندازه‌ی فراری F12 Tdf و ۸۱۲ سوپرفست جدید می‌باشد. به عنوان نتیجه، این تیونر آلمانی می‌گوید اصلاحات انجام شده منجر به کسب رکورد شتاب ۲.۸ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۳۴۱ کیلومتر در ساعتی شده است.

این پکیج‌ها هم برای ۴۸۸ GTB سقف ثابت و ۴۸۸ اسپایدر در دسترس هستند. تنها ۱۱ دستگاه از این خودروها ساخته خواهد شد و کابین خودروها نیز بنا به سلیقه‌های مالکان بهبود خواهد یافت.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 15 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.