تیونینگ سنگین فراری ۴۵۸ ایتالیا توسط لیبرتی واک

تیونینگ سنگین فراری ۴۵۸ ایتالیا توسط لیبرتی واک

لیبرتی واک با معنی واژه “ملایم” آشنا نیست و زمانی که به این فراری ۴۵۸ ایتالیای تیون شده توسط لیبرتی واک نگاه کنید سریعاً متوجه این موضوع خواهید شد.

خودروی موردبحث به کیت بدنه Silhouette لیبرتی واک مجهز شده است و حاصل کار به حدی جذاب شده است که می‌توان آن را یک سر و گردن بالاتر از دیگر نمونه‌های تیون شده ۴۵۸ ایتالیا دانست. قطعاً ظاهر این خودرو باب میل همه نیست اما لیبرتی واک برای ارائه قطعات ساده و معمولی وارد این بازار نشده است.

کار را با بخش جلوی خودرو شروع می‌کنیم یعنی جایی که نمایی دگرگون شدن با سپر جدید، اسپلیتر گیرا و ورودی‌های آئرودینامیک دیده می‌شود. کاپوتی متفاوت نیز باعث تأکید بر ابهت دوچندان خودرو شده است. این سوپرکار ایتالیایی همچنین از گلگیرهای جلو و عقب بازنگری شده سود می‌برد.

کیت این تیونر همچنین شامل رکاب‌های جانبی جدید، ورودی‌های هوای گیرا در پشت چرخ های عقب و… است. به این موارد باید بال پشتی، سپر عقب جدید و دیفیوزری متفاوت را اضافه کرد. یک دست رینگ جدید به همراه برچسب‌های جذاب نیز تکمیل کننده کار هستند.

کابین این ۴۵۸ ایتالیا نیز به لطف پوشش چرم دو رنگ خودنمایی می‌کند. این سوپرکار همچنین به نمایشگر پاناسونیک مجهز شده است تا حس و حال مدرن‌تری داشته باشد.

اگرچه حدود ۱۳ سال از معرفی فراری ۴۵۸ ایتالیا می‌گذرد اما این خودرو همچنان مثل روز اول فوق‌العاده به نظر می‌رسد. یکی از اصلی‌ترین دلایل جذابیت این خودرو پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۵ لیتری است که قدرت ۵۶۲ اسب بخاری و گشتاور ۵۴۰ نیوتون متری تولید می‌کند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
11 + 8 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.