تیونینگ دیرهنگام مرسدس X کلاس توسط کان دیزاین!

تیونینگ دیرهنگام مرسدس X کلاس توسط کان دیزاین!

مرسدس بنز X کلاس دیگر تولید نمی‌شود اما کان دیزاین با ارتقای این خودرو خونی تازه در رگ‌های پیکاپ ناکام ژرمن‌ها تزریق کرده است. این تیونر ظاهر X کلاس را با محصولات نظامی مقایسه کرده و البته قیمت ۶۳۹۹۹ پوندی برای محصول خود تعیین کرده است.

مرسدس X کلاس کان دیزاین پذیرای میله‌های فلزی برس خورده و جلوپنجره‌ای با عناصر عمودی شده است. گلگیرهای پهن‌تر نیز رینگ‌های ۲۲ اینچی را در خود جای داده‌اند. زیر درب‌ها نیز پله‌های جانبی نصب شده و کل بدنه هم به رنگ مشکی درآمده است.

اگر خریداران خواهان عملکردی مشابه خودروهای نظامی باشند شیشه‌های مقاوم در برابر گلوله را می‌توانند سفارش دهند. کان دیزاین مدعی است متریال بکار رفته در شیشه‌های این خودرو سبک‌تر از موادی است که معمولاً در خودروهای زرهی بکار می‌رود.

کان در کابین نیز پوشش صندلی‌ها را به چرم باکیفیت تغییر داده است. این تیونر همچنین دوخت های ویژه‌ای را به برخی بخش‌ها اضافه کرده است. همچنین نوارهای قرمزرنگ نیز برای بهبود رنگ‌بندی کابین بکار رفته‌اند.

مرسدس بنز به خاطر کمبود تقاضا اقدام به توقف تولید X کلاس کرد. این خودروساز اذعان نمود پیکاپ موردبحث در برخی بازارها خیلی گران‌قیمت بوده و در سال ۲۰۱۹ تنها ۱۵۳۰۰ دستگاه از آن را به فروش رساند. مرسدس همچنین کاهش هزینه‌ها و از دور خارج کردن برخی خودروهای کم‌فروش را نیز از جمله دلایل بازنشستگی X کلاس دانسته است.

این خودروساز آلمانی پیش از توقف تولید X کلاس می‌خواست تعداد اعضای خانواده را افزایش دهد. قبلاً تصاویری جاسوسی از نسخه‌ای با فضای بار بزرگ‌تر به ثبت رسیده بود. همچنین قرار بود نسخه ۸ سیلندر X کلاس نیز تولید شود اما خب سرنوشت به گونه دیگری رقم خورد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
6 + 14 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.