تیم اجرایی مرسدس و جیلی برای احیای اسمارت

تیم اجرایی مرسدس و جیلی برای احیای اسمارت

سال پیش بود که دایملر و جیلی جوینت ونچری ۵۰/۵۰ برای توسعه و احیای اسمارت تشکیل دادند. هدف از تشکیل این جوینت ونچر توسعه نسل بعدی محصولات اسمارت می‌باشد. همکاری با جیلی یک فرصت برای ارتقا و احیای اسمارت به عنوان یک برند کاملاً الکتریکی بوده و در شرایطی که این شرکت وضعیت خوبی از نظر فروش نداشته، همکاری با جیلی می‌تواند برگ برنده‌اش باشد.

این جوینت ونچر حالا به‌صورت رسمی اعلام شده و دایملر گفته که تیم اجرایی و جهانی جدید اسمارت برای تولید محصولات آتی این شرکت تأسیس شده است. این جوینت ونچر اسمارت اروپا نام گرفته و حاصل همکاری جیلی و مرسدس بنز است. محصولات جوینت ونچر موردبحث نیز در بازارهای اروپایی عرضه خواهند شد.

مدیر اجرایی اسمارت اروپا ژیانگ بی تانگ خواهد بود. آقای تانگ مدیر اسبق جیلی بوده که همکاری خود با این برند را در سال ۲۰۱۵ شروع کرده و بعدا به لینک اند کو پیوسته است. او همچنین سمت‌های دیگری در گروه خودرویی جیلی داشته است.

تیم جهانی اسمارت آقای تانگ از دنیل لسکو به عنوان معاون بخش فروش و بازاریابی، جون یانگ به عنوان معاون بخش تحقیق و توسعه و اولف نستلر به عنوان معاون بخش مالی و اقتصادی تشکیل شده است. تمامی مدیران این شرکت یا برای دایملر چین یا برای زیربرندهای جیلی کار می‌کنند.

مقر اسمارت اروپا در اشتوتگارت آلمان خواهد بود. تانگ همچنین آقای درک آدلمان را به عنوان مدیرعامل اسمارت اروپا انتخاب کرده فردی که قبلاً مدیر بخش مالی مرسدس بنز نیز بوده است.

هنوز مشخص نیست که تشکیل این جوینت ونچر باعث عمیق‌تر شدن رابطه بین جیلی و دایملر خواهد شد یا خیر. آنچه که از ظاهر امر برمی‌آید این است که اسمارت تا سال ۲۰۲۲ وارد کلاس B خودروهای اروپا خواهد شد و از پلتفرم الکتریکی جدیدی استفاده خواهد کرد.

در حال حاضر جیلی کنترل شرکت‌های ولوو، پولستار، لوتوس، پروتون و لینک اند کو را در اختیار دارد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 8 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.