تیزر EV6 2022، اولین خودروی الکتریکی اختصاصی کیا

تیزر EV6 2022، اولین خودروی الکتریکی اختصاصی کیا

کیا اولین تیزرهای EV6 2022 را منتشر کرد. این خودرو اولین محصول الکتریکی با پلتفرم جدید E-GMP خواهد بود.

EV6 که قبلاً با نام CV شناخته می‌شد در سه‌ماهه اول امسال معرفی می‌شود و از فلسفه طراحی برجسته‌ای سود خواهد برد که نشان دهنده تمرکز کیا روی الکتریکی سازی محصولات است.

این خودروی جدید یک محصول الکتریکی نرم و روان با شیشه جلوی خمیده خواهد بود که این شیشه به سمت سقف خمیده‌ای مایل خواهد بود. ما همچنین می‌توانیم بدنه‌ای سرراست، دستگیره‌های درب خاص و شیشه عقب زاویه‌دار را ببینیم.

از دیگر ویژگی‌های این خودرو می‌توان به چراغ‌های LED باریک و بخش عقب عضلانی اشاره کرد. EV6 همچنین دارای نمای عقب منحصربه‌فرد با چراغ‌های راهنمای متوالی و چراغ‌ترمز متمایز خواهد بود.

کیا اشاره چندانی به مشخصات این خودرو نکرده اما احتمالاً اشتراکات زیادی با هیوندای آیونیک ۵ خواهد داشت به همین خاطر انتظار می‌رود EV6 با باتری‌های ۵۸ و ۷۲.۶ کیلووات ساعتی و پیکربندی دیفرانسیل عقب و چهار چرخ محرک عرضه شود. مدل چهار چرخ محرک از دو پیشرانه الکتریکی استفاده کرده و قدرت ترکیبی ۳۰۲ اسبی و گشتاور ۶۰۵ نیوتون متری خواهد داشت.

شتاب نسخه چهار چرخ محرک می‌تواند ۵.۲ ثانیه باشد درحالی‌که نسخه تک دیفرانسیل با باتری بزرگ‌تر شعاع حرکتی حدود ۴۸۰ کیلومتری خواهد داشت.

جزئیات کامل این خودروی الکتریکی به زودی منتشر خواهد شد اما کیا تائید کرده خودروهای الکتریکی و اختصاصی این شرکت استراتژی نام‌گذاری ساده‌ای خواهند داشت. همان‌گونه که حدس می‌زنید نام این خودروها با پیشوند EV شروع شده و پس از آن یک عدد خواهد آمد که نشان دهنده جایگاه خودرو در سبد محصولات این برند خواهد بود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.