تیزر کانسپت جدید و الکتریکی هوندا برای بازار چین

تیزر کانسپت جدید و الکتریکی هوندا برای بازار چین

هوندا اولین جزئیات از خودروهای حاضر در نمایشگاه بین‌المللی پکن ۲۰۲۰ را اعلام کرد. این رویداد خودرویی قرار است از ۲۶ سپتامبر تا ۵ اکتبر برگزار شود.

ستاره غرفه‌ی هوندا در چین کانسپتی جدید خواهد بود. این خودرو آغازگر راه تولید اولین محصول الکتریکی این برند در چین می‌باشد. کانسپت یاد شده فعلاً نامی نداشته و برای اولین بار در نمایشگاه پکن رونمایی خواهد شد. ژاپنی‌ها تیزری از این خودرو را منتشر کرده‌اند.

در این تصویر نمای جلوی خودرو با چراغ‌های LED و نوار روشن بالایی دیده می شود و تأکید همه آن‌ها روی لوگوی نورانی هونداست. در این تصویر تاریک نمی‌توانیم چیز زیادی را ببینیم اما به نظر می‌رسد خبری از جلوپنجره نیست زیرا با یک خودروی الکتریکی روبرو هستیم. از دیگر جزئیات قابل‌مشاهده این خودروی مفهومی می‌توانیم به مه شکن‌های LED، خیزهای تیز روی کاپوت و رینگ‌های چند پره اشاره کنیم.

با توجه به تناسبات این خودرو می‌توان گفت جدیدترین کانسپت هوندا شاید یک سدان یا حتی کراس اووری کوپه خواهد بود اما همه‌چیز را تا چند روز دیگر در نمایشگاه پکن ۲۰۲۰ خواهیم فهمید.

هوندا جدای از این خودرو اقدام به نمایش CR-V پلاگین هیبریدی در پکن خواهد کرد. این خودرو اولین محصول پلاگین هیبریدی ژاپنی‌ها در بازار چین می‌باشد. مدل‌های الکتریکی شده متنوع دیگری هم به همراه مدل‌های تولید انبوه جدید در این رویداد خودرویی به نمایش درمی‌آیند.

نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۰ در ابتدا قرار بود ماه آوریل برگزار شود اما به خاطر شیوع کرونا برگزاری آن به تاریخ جدید موکول شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 12 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.