تیزر پیکاپ تراک جدید تسلا

تیزر پیکاپ تراک جدید تسلا

در بحبوحه‌ی معرفی تسلا رودستر و کامیون جدید شرکت، این کمپانی آمریکایی اولین تصویر تیزری از پیکاپ الکتریکی خود را منتشر کرد.

درحالی‌که تمام اخبار مربوط به تسلا در چند روز اخیر حول‌وحوش رودستر ساختار شکن کمپانی می‌گردد، برنامه‌های برند برای پیکاپ جدید اعلام شده اما هنوز اطلاعات زیادی از آن در دسترس نیست. تیزر منتشر شده هم نشان دهنده پیکاپی است که نسخه‌ای کوچک‌تر از کامیون شرکت محسوب می‌شود.

بنا به گفته ایلان ماسک، پیکاپ تسلا خودرویی خواهد بود که می‌تواند یک پیکاپ دیگر را حمل کند. تسلا می‌خواهد تا حد ممکن از تکنولوژی کامیون خود در پیکاپ جدید شرکت بهره ببرد و در عین حال تمامی افرادی که دارای گواهینامه رانندگی عادی هستند بتوانند آن را برانند.

ماسک در زمان معرفی کامیون و رودستر جدید شرکت گفت:

شما قادر خواهید بود با گواهینامه رانندگی عادی پیکاپ تسلا را برانید. این کار به نوعی اشتباه است اما من آن را دوست دارم!

خب به نظر می‌رسد پیکاپ تراک تسلا خودرویی بزرگ خواهد بود و فضای بار آن برای جای دادن چیزهایی چون تراک یک تنی به حد کافی بزرگ خواهد بود. با توجه به این قضیه می‌توانید بزرگ بودن آن را تشخیص دهید.

کانسپت پیکاپ تراک تسلا هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار داشته بنابراین تسلا انتظار ندارد در چند سال آینده از پروتوتایپ کاربردی آن رونمایی کند. در کل به نظر می‌رسد آن‌ها برنامه‌های بزرگی برای آینده دارند…

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 11 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.