تیزر نسل جدید مرسدس سیتان ۲۰۲۲

تیزر نسل جدید مرسدس سیتان ۲۰۲۲

مرسدس بنز طی یک ماه آینده از نسل جدید سیتان رونمایی خواهد کرد. این خودروساز آلمانی به تازگی تیزری از این خودروی تجاری سبک را منتشر کرده و پس از مدت‌ها انتظار شکل کلی آن را بدون پوشش‌های استتاری به نمایش گذاشته است. قرار است رونمایی رسمی سیتان جدید در ۲۵ آگوست انجام شود.

همان‌گونه که قبلاً گفته شده مرسدس سیتان جدید در دو نسخه، یکی با قوای محرکه درون‌سوز و دیگری با قوای محرکه تمام الکتریکی عرضه خواهد شد. این شرکت خوش‌نام قول داده سیتان جدید ابعاد خارجی جمع‌وجور و فضای بار زیادی داشته باشد. این امر باعث خواهد شد سیتان خودرویی متمایز در بازاری با تنوع بالا باشد.

مرسدس کاربردهای اصلی این خودرو را به عنوان ون تحویل محموله در شهر می‌داند که دلیل آن ابعاد کامپکت و درب‌های کشویی بزرگ در هر دو سمت است. این ویژگی‌ها به همراه خط بارگیری کم ارتفاع باعث خواهد شد بارگیری و پیاده کردن وسایل و اسباب از سیتان راحت‌تر صورت پذیرد. نسخه مسافری سیتان که با پسوند تورر شناخته می‌شود نیز در آینده تولید خواهد شد.

مرسدس در حرکتی مشابه رنو کانگو و اکسپرس جدید، محصولات تجاری سبک خود را به دو سری تقسیم کرده است. سیتان ون ارزان‌تری خواهد بود که روی مشتریان تجاری و شرکت‌های کوچک تمرکز کرده درحالی‌که T کلاس کمی لوکس‌تر بوده و به دنبال برآورده ساختن نیازهای خانواده‌ها خواهد بود.

اولین عضو خانواده که به‌صورت رسمی معرفی خواهد شد سیتان است که انتظار می‌رود نسخه الکتریکی آن نیز به همراه مدل درون‌سوز روانه بازار شود. رنو هم کانگو و اکسپرس را به همراه هم معرفی کرد بنابراین شاید ژرمن‌ها نیز استراتژی مشابهی را دنبال کنند و سیتان را به همراه T کلاس به جهانیان نشان دهند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
9 + 10 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.