تیزر محصول جدید و مرموز بوگاتی

تیزر محصول جدید و مرموز بوگاتی

رازهای خودرویی همیشه هیجان‌انگیز هستند و این بار نوبت به بوگاتی رسیده است. این خودروساز مشهور با انتشار تصویری پیام داده است: “چه می شود اگر…؟ معرفی جهانی بوگاتی دیجیتال به زودی انجام می‌شود.”

با نگاه به دیگر حساب‌های کاربری بوگاتی در شبکه‌های مجازی خبری از این خودروی جدید نیست و بنابراین شایعات و سؤالات زیادی شکل می‌گیرد.

چراغ‌های عقب X شکل این خودرو مهم‌ترین نکته درباره تیزر موردبحث هستند. با دیدن این چراغ‌ها سریعاً به یاد نمای عقب شیرون پور اسپورت می‌افتیم که از زاویه‌ای خاص، همراهی بال و دیفیوزر آن ظاهری شبیه X را ایجاد می‌کنند اما خب چراغ عقب پور اسپرت مشابه این تیزر نیست.

گفته می‌شود بوگاتی در حال کار روی یک خودروی پیست تک ساخت است که قرار است در ماه اکتبر معرفی شود. ماه اکتبر تقریباً در حال تمام شدن است اما خب زمان کوتاهی باقی مانده است. ظاهراً این خودرو قرار است از پیشرانه ۱۶ سیلندر ۸ لیتری کواد توربوی شیرون سوپر اسپورت ۳۰۰ پلاس که قدرت ۱۵۷۸ اسب بخاری دارد استفاده کند.

در ماه ژوئن بود که شایعاتی درباره تولید شیرون رودستر تک ساخت به گوش رسید. در آن خبر ادعا شده بود این خودروساز قیمت حدود ۱۱ میلیون دلاری را برای محصول روباز خود در نظر گرفته است.

با توجه به این تیزر بسیار تاریک نمی‌توان گفت که خودروی موردبحث دارای سقف است یا خیر.

اما خود بوگاتی فعلاً وضعیت عجیب و مبهمی دارد. شایعات زیادی درباره تلاش گروه فولکس‌واگن برای فروش آن به برند ریماک کرواسی به گوش رسیده و اگرچه نمی‌دانیم این موضوع حقیقت دارد یا خیر اما خبرهایی هم از توقف توسعه محصول دوم بوگاتی به گوش می‌رسد که امیدواریم رنگ واقعیت به خود نگیرند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 15 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.