تیزر شاسی‌بلند الکتریکی میتسوبیشی ایرترِک الکتریک بازار چین

تیزر شاسی‌بلند الکتریکی میتسوبیشی ایرترِک الکتریک بازار چین

میتسوبیشی کم‌کم در حال استفاده حداکثری از مزیت همکاری‌های جهانی می‌باشد. این خودروساز ژاپنی دو محصول با ریشه‌های رنو را در اروپا عرضه خواهد کرد و یک کراس اوور الکتریکی جدید را برای بازار چین تدارک خواهد دید. این کراس اوور توسط جوینت ونچر گک موتورز تولید و عرضه خواهد شد. آنچه در ادامه می‌بینید اولین تیزرهای رسمی از این کراس اوور الکتریکی هستند.

این کانسپت که ایرترک Airtrek نام گرفته طی روزهای آتی به‌صورت رسمی معرفی خواهد شد. احتمالاً با یک کراس اوور کامپکت روبرو هستیم که در جایگاهی بین اوت لندر و اکلیپس کراس قرار می‌گیرد. میتسوبیشی اشاره زیادی به جزئیات این خودرو نداشته هرچند گفته که نسخه تولیدی تا پایان سال عرضه خواهد شد و چهارمین کراس اوور این برند در چین خواهد بود.

میتسوبیشی می‌گوید این قدبلند الکتریکی بر پایه فلسفه e-cruising SUV شکل گرفته و روی سه عبارت کلیدی متمرکز است. به‌طور واضح این واژه‌ها شامل الکتریکی، در حال گسترش و رسا می‌باشند. میتسوبیشی این عبارات را درباره گسترش لذت‌های زندگی با یک خودرو و بیان کردن انحصاری بودن میتسوبیشی موتورز بکار می‌برد.

این برند ژاپنی می‌گوید:

این کانسپت نشان دهنده‌ی تصویری پیشرفته و رضایت‌بخش برای یک خودروی الکتریکی بوده و درعین‌حال از هویت طراحی میتسوبیشی سود می‌برد. این را سپر دینامیک جلو نشان می‌دهد. ایرترک کانسپت قرار است پرفورمنس قدرتمند مورد انتظار از خودروی میتسوبیشی را ارائه کند.

فعلاً جزئیات بیشتری از ایرترک الکتریکی در دست نیست اما انتظار می‌رود در آینده نزدیک مشخصات آن منتشر شود. میتسوبیشی برنامه‌ای برای عرضه نسخه تولیدی این خودرو در آمریکای شمالی یا اروپا ندارد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
10 + 5 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.