تیزر سوپرکار مفهومی آلپاین A4810 منتشر شد

تیزر سوپرکار مفهومی آلپاین A4810 منتشر شد

موسسه طراحی اروپایی IED اعلام کرد کانسپت آلپاین A4810 توسط دانشجویان این مرکز و با همکاری کمپانی آلپاین معرفی می‌شود. این سوپرکار هیدروژنی قرار است ۱۸ مارس به‌صورت آنلاین رونمایی شود و استعدادهای دانشجویان جوان را به نمایش بگذارد. در کل ۲۸ دانشجوی کارشناسی ارشد طراحی حمل‌ونقل در تولد این پروژه نقش داشته‌اند و از راهنمایی‌های استودیوی طراحی آلپاین در برخی بخش‌ها استفاده کرده‌اند. طراحی نهایی هم یک سوپرکار دونفره است که از قوای محرکه هیدروژنی استفاده می‌کند. IED می‌گوید کانسپت A4810 نشان دهنده‌ی اسپرت بودن، تکنولوژیک بودن و پایدار بودن آینده است.

در تیزر منتشر شده از این طرح مفهومی می‌توانیم نمای پهن و کم ارتفاع خودرو به همراه LED های اطراف ورودی‌های جلو و کاپوتی با ارتفاع پایین را ببینیم. به این موارد می‌توان چراغ‌های عقب LED را نیز اضافه کرد. گروه رنو از قوای محرکه هیدروژنی استفاده چندانی نکرده است اما این اواخر در این زمینه فعال‌تر عمل کرده است. رنو قبلاً خودروهای تجاری سبک با قوای محرکه هیدروژنی را عرضه کرده است و اخیراً هم تیزری از یک کانسپت جدید با پیشرانه هیدروژنی را منتشر نموده است. قرار است این خودروی مفهومی در ماه می معرفی شود.

کانسپت طراحی شده توسط دانشجویان شاید از پشتیبانی خود آلپاین برخوردار باشد اما به احتمال زیاد در همین فاز مطالعاتی باقی خواهد ماند. همین وضعیت برای کانسپت های پیشین همچون آلفارومئو گلوریا ۲۰۱۳، هوندا تومو ۲۰۱۹ و سوزوکی میسانو ۲۰۲۱ پیش آمده است. آلپاین آماده عرضه سه خودروی الکتریکی در آینده می‌شود که شامل هاچبک داغ A5 شکل گرفته بر اساس سوپرمینی رنو ۵، گرندتورر آلپاین GT X-Over و جانشین الکتریکی A110 است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
9 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.