تیزر رسمی لامبورگینی اوراکان استراتو منتشر شد

تیزر رسمی لامبورگینی اوراکان استراتو منتشر شد

لامبورگینی اوراکان با سرعت زیادی به اواخر عمر خود نزدیک می‌شود اما پیش از آنکه جای خود را به خودرویی پلاگین هیبریدی بدهد یک نسخه دیگر از آن تولید خواهد شد. اوراکان استراتو قرار است اولین سوپرکار آماده شده برای رالی از سوی این برند ایتالیایی باشد. لامبورگینی برای اولین بار تیزری رسمی از این خودرو را منتشر کرده است.

نسخه تولیدی اوراکان استراتو کانسپت ۲۰۱۹ هنوز هم از پوشش استتاری استفاده می‌کند اما این پوشش شجاعانه، اسپرت و غیرمنتظره نمی‌تواند کیت بدنه آن را پنهان کند. این تیزر تمامی جزئیات مربوط به تصاویر لو رفته چند ماه قبل را تائید می‌کند. در آن تصاویر می‌توانستیم این سوپرکار را بدون هرگونه پوشش استتاری ببینیم. ما همچنین می‌دانیم این خودرو به‌صورت رسمی نام استراتو را به خود می‌گیرد.

استراتو به مدل مفهومی خود وفادار بوده و از قوس گلگیرهای رنگ نشده، فلاپ های محافظ، چراغ‌های LED روی سپر جلو، ریل‌های سقف، ورودی‌های هوای متمایز، دیفیوزر جدید و ورودی هوای بزرگ روی پیشرانه به منظور خنک‌کنندگی بیشتر سود می‌برد. رینگ‌های ۲۰ اینچی با لاستیک‌های بزرگ همراه شده‌اند درحالی‌که سیستم تعلیق بازنگری شده نیز ارتفاع بیشتری از سطح زمین دارد. تمامی این تغییرات باعث می‌شوند این سوپرکار پیشرانه وسط در خارج از پیست هم عملکرد خوبی داشته باشد هرچند باید دقت بیشتری درباره بدنه آن بکنید زیرا زاویه حمله آن از حالت ایده آل فاصله دارد. البته حدس می‌زنیم استراتو در آفرود سبک روی زمین‌های شنی مشکلی نداشته باشد. امیدواریم لامبورگینی حفاظت از بخش‌های زیر بدنه را به منظور جلوگیری از آسیب به رنگ بدنه اعمال کند.

این خودروساز ایتالیایی جزئیاتی از قوای محرکه اوراکان استراتو را منتشر نکرده اما انتظار می‌رود پیشرانه ۱۰ سیلندر ۵.۲ لیتری تنفس طبیعی لامبورگینی تغییری نداشته باشد. این پیشرانه در مدل اوو دیفرانسیل عقب قدرت ۶۰۲ اسب بخاری، در مدل اوو چهار چرخ محرک، تکنیکا و STO قدرت ۶۳۱ اسبی تولید می‌کند. انتظار داریم لامبورگینی اوراکان استراتو در ماه‌های آینده و احتمالاً در نمایشگاه پاریس ۲۰۲۲ معرفی شود. این خودرو آخرین نسخه از سوپرکار دوست‌داشتنی لامبورگینی خواهد بود و در سال ۲۰۲۴ جانشین پلاگین هیبریدی آن از راه خواهد رسید.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.