تیزر جدید از بوگاتی دیوو

تیزر جدید از بوگاتی دیوو

بوگاتی جدیداً یک سری تیزر ویدئویی از سوپرکار جدید خود یعنی دیوو را منتشر کرده است. این تیزرهای ۸ قسمتی در پیج فیس‌بوک بوگاتی منتشر شده و قبلاً ۴ نسخه از آن‌ها را دیده‌ایم. هر ویدئو حدود ۳۰ ثانیه بوده و تا به اینجا به جز حرف‌های مدیران بوگاتی درباره این خودرو، چیز زیادی را نشان نمی‌دهند.

مدیرعامل بوگاتی استفان وینکلمن گفته که دیوو بر پایه شیرون شکل گرفته و خودرویی سبک خواهد بود که به منظور چابک و فرز بودن داون فورس زیادی تولید می‌کند. همچنین مدیر طراحی بوگاتی گفته این خودرو به احترام راننده مسابقه‌ای بوگاتی در دهه ۲۰ میلادی آقای آلبرت دیوو نام‌گذاری شده است. مدیر بخش طراحی ظاهری بوگاتی می‌گوید دیوو همچنان به DNA طراحی شرکت وفادار بوده ولی زبان طراحی کاملاً جدیدی دارد. در جدیدترین ویدئوی منتشر شده مدیر پروژه بوگاتی دیوو خاطرنشان ساخته این خودرو وزن کمتر را با داون فورس بیشتر ترکیب کرده است.

طبیعتاً بسیار مشتاق دیدن این خودرو و مهم‌تر از آن منتظر تماشای توانایی‌های دیوو هستیم. زمانی که شیرون در سال ۲۰۱۶ و با پیشرانه ۱۶ سیلندر کواد توربو معرفی شد همه انتظار رکوردشکنی سرعت آن را داشتند. این خودرو رکورد فوق‌العاده‌ای برای شتاب ۰-۴۰۰-۰ کیلومتر در ساعت ثبت کرد اما بوگاتی هنوز نتوانسته در برابر کونیگ زگ آگرا RS قد علم کند.

اما دیوو درباره سرعت نهایی کمتر و داون فورس بیشتر صحبت می‌کند. آیا بوگاتی به دنبال ثبت رکورد حداکثر شتاب خواهد بود؟ آیا این خودروساز می‌خواهد روی رکوردشکنی نوربرگ رینگ تمرکز کند؟ همه‌چیز در ۲۴ آگوست و با رونمایی رسمی دیوو مشخص خواهد شد…

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 7 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.