تیزری از اسمارتهای جدید: هوشمندتر

تیزری از اسمارتهای جدید: هوشمندتر

بعد از سال‌ها قرار است اسمارت جامه ای نو بر تن کند. در حالی که پیش از این مدلهای کانسپت Forvision در سال ۲۰۱۱ و Fourjoy در سال گذشته معرفی شده بودند، نسل جدید اسمارت در دو مدل دو نفره اسمارت فورتو (ForTwo) و مدل بزرگ‌تر شهری چهار نفره فورفور (ForFour) تا هفته آینده رونمایی خواهد شد.

به نظر می‌رسد تا حد زیادی از جزئیات مدلهای کانسپت را بتوان در مدلهای جدید نیز پیدا کرد. طرح کلی خودرو با لبخند جلوی آن و استفاده از شش ضلعی برای شبکه جلوپنجره، سقف مشبک و بسیاری از قسمتهای دیگر خودرو، چراغ‌های LED و کابین مینی مالیستی مدرن، قابل تمایز است. [jwplayer mediaid=”79729″] مرسدس بنز برای ساخت اسمارت جدید، مشارکت با رنو را انتخاب کرده است. اسمارت جدید ۷۰ درصد با رنو توئینگوی جدید مشترک است و در تأسیسات رنو در اسلوونی هم مونتاژ خواهد شد. با این حال طبق گفته Annette Winkler رئیس شرکت اسمارت، این خودرو هیچ شباهتی با توئینگو نخواهد داشت و از طراحی و تکنولوژی خود استفاده می‌کند.

اسمارت فورفور از موتور مشترک با رنو به حجم ۱.۰ لیتر و در سه سیلندر با تنفس طبیعی به قدرت ۶۹ اسب بخار یا توربو با قدرت ۸۹ اسب بخار بهره می‌برد که برای انتقال نیرو هم از گیربکس شش سرعته دستی یا هفت سرعته خودکار با کلاچ دوگانه استفاده خواهد شد. نسخه الکتریکی اسمارت نیز در مرحله بعدی ارائه می‌شود. قرار است این خودرو از ماه سپتامبر روانه بازارها شود. [دانلود ویدئو]

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
13 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.