تیزرهایی از اولین کراس اوور شرکت بایتون

تیزرهایی از اولین کراس اوور شرکت بایتون

بایتون جزئیات جدیدی از اولین کراس اوور خود را منتشر کرده است.

در توصیف این خودرو که هفتم ژانویه در نمایشگاه الکترونیک مصرف کننده CES رونمایی می‌شود گفته شده “خودروی نوآورانه هوشمند” که برای حمل‌ونقل هوشمند و رانندگی خودکار طراحی شده است.

تصاویر تیزری منتشر شده اطلاعات زیادی را به ما نمی‌دهند اما بایتون می‌گوید کراس اوور جدید شرکت دارای چراغ‌های LED و سیستم دسترسی خلاقانه‌ای خواهد بود که از تکنولوژی تشخیص چهره برای شناسایی راننده و باز کردن درب‌ها استفاده می‌کند.

این خودرو دارای صفحه‌نمایش بزرگی خواهد بود که در داشبورد کشیده شده است. این صفحه‌نمایش می‌تواند به دو بخش مجزا تقسیم شود و هر چیزی را از سیستم ناوبری گرفته تا لیست مخاطبان را نشان دهد.

بایتون همچنین می‌گوید این کراس اوور دارای تکنولوژی تشخیص صوتی، کنترل‌های لمسی و شناسایی بیومتریک خواهد بود. همچنین حسگرهای ویژه‌ای هم وجود خواهند داشت که به سرنشینان اجازه می‌دهند تا با تکان دادن دست این صفحه‌نمایش بزرگ را کنترل کنند.

خودروی مورد بحث دارای قوای محرکه الکتریکی خواهد بود و گفته می‌شود محدوده حرکتی آن به ۵۰۰ کیلومتر خواهد رسید.

محصول جدید بایتون در نانجینگ چین ساخته خواهد شد و از سال ۲۰۱۹ وارد این بازار خواهد شد. یک سال بعد نیز شاهد عرضه آن در اروپا و آمریکا خواهیم بود.

بایتون پس از معرفی این کراس اوور برنامه‌هایی برای عرضه یک سدان و یک مینی ون هم دارد. هر دو خودرو بر پایه همان پلتفرم بکار رفته در کراس اوور شرکت ساخته خواهند شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.