تکنولوژی‌های پیشرفته تسلا مدل ۳

تکنولوژی‌های پیشرفته تسلا مدل ۳

به نظر می‌رسد که تسلا مدل ۳ به جای نشان‌دهنده‌های عادی و مرسوم از نمایشگر سر بالای (Heads-up display) پیشرفته‌ای استفاده خواهد کرد.

زمانی که تسلا از نمونه‌ی مفهومی مدل ۳ در سال گذشته رونمایی کرد بسیاری از سؤالات درباره‌ی نبود نشان‌دهنده‌ی مرسوم به وجود آمد. داشبورد این خودرو در آن زمان کاملاً تخت و مسطح بود. علیرغم اینکه طراحی یاد شده چقدر غیرعادی بود اما این موضوع احتمالاً در نسخه‌ی تولیدی تسلا مدل ۳ نیز دیده خواهد شد.

ایلان ماسک در خلال صحبت درباره‌ی درآمدهای سه‌ماهه چهارم سال تأیید کرده بود که مدل ۳ تنها یک صفحه‌نمایش خواهد داشت و اندازه‌ی آن ۱۵ اینچی بوده و در کنسول مرکزی قرار خواهد گرفت.

احتمالاً مدل ۳ نمایشگر سربالایی خواهد داشت که تمامی عملکردهای خودرو را در شیشه جلو نشان می‌دهد. اگر این موضوع رخ دهد نمایشگر سر بالای مدل ۳ پیشرفته‌تر از هر سیستم خودروهای دیگر بازار خواهد بود.

هرچند، این احتمال نیز وجود دارد که تسلا روش متفاوتی را در پیش گیرد. از آنجایی که صفحه‌نمایش مدل ۳ بالاتر از مدل‌های S و X قرار خواهد گرفت و کاملاً نزدیک غربیلک فرمان خواهد بود، ممکن است که به عنوان نشان‌دهنده‌های خودرو نیز عمل کند. در واقع به مینی کوپری فکر کنید که در مرکز خودرو سرعت شمار دارد اما بسیار پیشرفته‌تر از آن است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
9 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.