تکمیل ظرفیت فروش جی‌ ام‌ سی سی‌یرا EV دنالی در چند ساعت!

تکمیل ظرفیت فروش جی‌ ام‌ سی سی‌یرا EV دنالی در چند ساعت!

جی‌ام‌سی چند روز پیش از پیکاپ سی‌یرا الکتریکی را در نسخهٔ دنالی ادیشن وان رونمایی کرد و حالا خبر رسیده است که تنها چند ساعت پس از رونمایی، رزرو خرید این نسخه به‌طور کامل پر شده است و خریداران جدید باید در لیست انتظار بمانند. 

قیمت سی‌یرا EV دنالی ادیشن وان از ۱۰۷ هزار دلار آغاز می‌شود اما رزرو خرید آن با پرداخت ۱۰۰ دلار قابل‌استرداد انجام می‌گیرد. جی‌ام‌سی حرفی از تعداد تولید ادیشن وان نزده و مشخص نیست که رزرو کنندگان چه زمانی می‌توانند رزرو خود را به سفارش قطعی تبدیل کنند اما قرار است اولین نمونه‌های این پیکاپ الکتریکی در اوایل سال ۲۰۲۴ به خریداران تحویل داده شود.

سی‌یرا EV مثل دیگر محصولات الکتریکی جنرال موتورز روی پلت‌فرم اولتیوم ساخته شده و هرچند هنوز ظرفیت باطری آن اعلام نشده اما به گفتهٔ سازنده، بردی در حدود ۶۴۵ کیلومتر خواهد داشت. این باطری‌ها دو موتور الکتریکی را تغذیه می‌کنند که مجموعاً ۷۵۴ اسب بخار قدرت و ۱۰۶۳ نیوتن متر گشتاور دارند. 

به لطف این نیرو، پیکاپ الکتریکی جی‌ام‌سی در کمتر از ۴.۵ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. این پیکاپ همچنین از قابلیت شارژ سریع ۳۵۰ کیلوواتی هم برخوردار است که در کمتر از ۱۰ دقیقه ۱۶۰ کیلومتر به برد خودرو اضافه می‌کند. ظرفیت بار سی‌یرا الکتریکی ۵۹۰ کیلوگرم و ظرفیت یدک کشی آن ۴۳۰۰ کیلوگرم اعلام شده است.

سی‌یرا EV دنالی ادیشن وان هم مثل هامر EV به سیستم فرمان گیری چرخ‌های عقب مجهز است که قابلیت حرکت خرچنگی یا کراب‌واک را فراهم می‌کند. جی‌ام‌سی اما برای کسانی که توان پرداخت قیمتی شش‌رقمی را ندارند، نسخه‌های ارزان‌تر Elevation و AT4 این پیکاپ را هم در سال ۲۰۲۵ با قیمتی در حدود ۵۰ هزار دلار ارائه خواهد کرد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
15 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.