تکرولز رِن RS، مار خوش و خط خال نمایشگاه ژنو!

تکرولز رِن RS، مار خوش و خط خال نمایشگاه ژنو!

تکرولز سال پیش با معرفی سوپرکار رِن سرخط اخبار را به خود اختصاص داد. این کمپانی هم‌اکنون با نسخه متمرکز روی پیست رِن RS به نمایشگاه ژنو ۲۰۱۸ آمده و ما برای اولین بار می‌توانیم با این هیولای بی‌ادعا آشنا شویم.

تکرولز رِن RS بر پایه همان نسخه کنونی ساخته شده و طراحی بدنه آن کار فابریزیو و جیوجتو جیوجیارو می‌باشد. رِن RS برای حضور در پیست بازطراحی شده و هم‌اکنون دارای کاکپیت تک نفره است.

نیروبخش این خودرو تنظیمات هیبریدی میکرو توربینی پیشرفته‌ای است که مشابه کانسپت جگوار C-X75 بوده هرچند تکرولز فکر می‌کند می‌تواند این امر را به واقعیت تبدیل کند.

این قوای محرکه به یک جفت پیشرانه الکتریکی در جلو و چهار پیشرانه دیگر در عقب جفت شده و یک پیشرانه دیزل توربین کوچک نیز باعث افزایش محدوده حرکتی می‌شود. با وجود مجموعه باتری پلیمری لیتیوم-یون ۲۸.۴ کیلووات ساعتی، این خودروساز چینی می‌گوید رِن RS قدرتی در حد ۱۲۸۷ اسب بخار و گشتاوری ۲۳۴۰ نیوتون متری تولید می‌کند!

این میزان نیروی فوق‌العاده باعث می‌شود سوپرکار مورد بحث در ۳ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت شلیک شود و سقف سرعت ۳۳۰ کیلومتر در ساعت را درنوردد. یک باک گازوئیل ۸۰ لیتری باعث ایجاد محدوده حرکتی ۱۱۷۰ کیلومتری می‌شود.

یک نسخه تعدیل شده نیز ارائه خواهد شد که در کل دارای ۴ پیشرانه الکتریکی و قدرت و گشتاور به ترتیب ۸۵۸ اسب بخاری و ۱۵۶۰ نیوتون متری می‌باشد.

اعداد یاد شده احساس‌برانگیز بوده و تکرولز می‌گوید در حال همکاری با دیگران به منظور گسترش استفاده از قوای محرکه خود می‌باشد. از جمله این همکاری‌ها می‌توان به همکاری توافق‌نامه با CRRC به منظور توسعه سیستم ترانزیت ریلی خودران بوده اما هم‌اکنون باید به تماشای این خودرو در ژنو ۲۰۱۸ اکتفا کنیم.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.