تویوتا GR یاریس تیون شده با قدرتی در حد پورشه ۹۱۱ GT3!

تویوتا GR یاریس تیون شده با قدرتی در حد پورشه ۹۱۱ GT3!

با قوی‌ترین تویوتا GR یاریس دنیا آشنا شوید! این هاچبک ریزه‌میزه اما خطرناک حالا قدرتی در حد و اندازه پورشه ۹۱۱ GT3 دارد. همه می‌دانیم که نسخه استاندارد GR یاریس از نظر پرفورمنس کم و کسری‌ای ندارد. در واقع این خودرو پذیرای قوی‌ترین پیشرانه ۳ سیلندر دنیا شده، نیروگاهی ۱.۶ لیتری که خروجی ۲۶۹ اسب بخاری دارد. ظاهراً تیم پاور تیون استرالیا از چنین قدرتی راضی نبوده و خودرویی تولید کرده‌اند که شبیه هیچ یاریس دیگری نیست.

تغییرات رخ داده باعث شده‌اند قدرت این GR یاریس به ۴۲۹ اسب بخار برسد. البته محدودیت‌های موجود باعث شده‌اند قدرت پیشرانه فراتر از این رقم نرود ولی تیونر موردبحث به دنبال استفاده از پمپ سوخت بهتر بوده است. با اعمال این تغییرات شاهد تست داینوی GR یاریس بوده‌ایم و این خودرو رقم احساس‌برانگیز ۴۷۲.۸ اسب بخار را ثبت کرده و بنابراین خود پیشرانه قدرتی فراتر از ۵۰۰ اسب بخار دارد.

با توجه به قدرت دیوانه‌واری که این GR یاریس تولید می‌کند، قطعاً با خود فکر می‌کنید که اکثر قطعات پیشرانه ۱.۶ لیتری تویوتا ارتقا یافته و تعویض شده‌اند؛ اما تنها اصلاحات فنی صورت گرفته در پیشرانه نصب فنرهای سوپاپ جدید بوده و بنابراین بلوک سیلندر، پیستون‌ها، یاتاقان‌ها، سرسیلندر و میل‌لنگ به‌صورت استاندارد باقی مانده‌اند. این تیونر هنوز با محصول خود تست‌های پرفورمنس را انجام نداده اما انتظار داریم مسافت ۴۰۰ متر را در محدوده ۱۰ ثانیه و با سرعتی فراتر از ۲۰۹ کیلومتر در ساعت طی کند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.