تویوتا کمری ۲۰۲۳ با تریم سفارشی نایت شید ادیشن معرفی شد

تویوتا کمری ۲۰۲۳ با تریم سفارشی نایت شید ادیشن معرفی شد

تویوتا کمری به چهلمین سالگرد تولید خود می‌رسد و با برخی تغییرات از جمله معرفی تریم سفارشی نایت شید ادیشن وارد مدل سال ۲۰۲۳ خود شده است. این پکیج فقط ۵ درصد فروش کمری در سال ۲۰۲۱ را تشکیل داد اما تقاضای مشتریان در سال ۲۰۲۲ باعث شد این میزان فروش به حدود ۷ درصد برسد. به منظور پاسخی شایسته به بازخورد مثبت خریداران تویوتا سه رنگ جدید مشکی، سفید و آبی را برای این سدان سفارشی در نظر می‌گیرد.

پکیج نایت شید ادیشن با پیشرانه‌های ۴ سیلندر و سیستم چهار چرخ محرک و همچنین قوای محرکه هیبریدی قابل سفارش است و باعث مشکی شدن جلوپنجره‌ای می‌شود که مستقیماً از کمری TRD قرض گرفته می‌شود. درست مثل قبل شاهد قطعات مشکی همچون اسپویلر عقب، آینه‌های جانبی و نشان‌های بدنه هستیم؛ اما آنچه در مدل ۲۰۲۳ کمری نایت شید ادیشن برای اولین بار دیده می‌شود چراغ‌های جلو و عقب تیره‌تر هستند.

کمری نایت شید ۲۰۲۳ از رینگ‌های ۱۹ اینچی با طرح برنزی مات استفاده می‌کند و در تریم SE نیز شاهد سیستم تعلیقی با تنظیمات اسپرت هستیم. تویوتا می‌گوید این مدل برای مشتریانی در نظر گرفته شده است که به دنبال جلب‌توجه بیشتر هستند و نظر طراح در کلاس سدان های رده میانی برایشان مهم خواهد بود.

کمری برای مدل ۲۰۲۳ خود با پیشرانه‌ها و تریم های متنوعی در دسترس خواهد بود. پنج تریم دیفرانسیل جلو و پنج تریم چهار چرخ محرک با نام‌های LE، XLE، SE، SE نایت شید و XSE ارائه شده‌اند. مدل هیبریدی این خودرو با هر پنج تریم یاد شده همراه می‌شود و البته مصرف سوخت کمتری دارد. سه مدل پرچم‌دار ۶ سیلندر با نام های XLE، XSE و TRD نیز قابل انتخاب هستند. موضوع مهم‌تر اینکه کمری ۲۰۲۳ صرف‌نظر از پیشرانه و تریم انتخابی توانسته است بالاترین امتیاز ایمنی IIHS را کسب کند.

این سدان ژاپنی با پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری استاندارد و نیروگاه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری سفارشی که قدرت ۲۰۳ و ۳۱۰ اسب بخاری تولید می‌کنند عرضه خواهد شد. تمامی مدل‌های بنزینی به‌صورت استاندارد از گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک استفاده می‌کنند. کمری هیبرید هم به پیشرانه ۲.۵ لیتری با سیکل آتکینسون مجهز است و قدرت ترکیبی‌اش به ۲۰۸ اسب بخار می‌رسد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
10 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.