تویوتا لندکروزر جدید به وانت پیکاپ دو کابین تبدیل شد!

تویوتا لندکروزر جدید به وانت پیکاپ دو کابین تبدیل شد!

یک شرکت استرالیایی با نام Creative Conversions می‌تواند تویوتا لندکروزر سری ۳۰۰ جدید را به وانت پیکاپی دو کابین تبدیل کند. این خودرو مناسب افرادی خواهد بود که از فضای کابین و بار لندکروزر شاسی‌بلند استاندارد راضی نیستند. البته فرایند تبدیل این خودرو به یک وانت دو کابین به سادگی برش پانل‌های بدنه نیست زیرا فرایند تبدیل یک شاسی‌بلند مسافری به وانت دو کابین تجاری NB1 نیازمند افزایش فاصله بین محوری خواهد بود تا فضای کافی برای محفظه بار ایجاد شود. این شرکت سه گزینه مختلف برای مالکان لندکروزر ارائه می‌کند و به این ترتیب نیازهای مربوط به یدک کشی، تورینگ و کارهای گوناگون از جمله ساختمان و کشاورزی رفع خواهند شد.

 همه‌چیز با جدا شدن بخش عقب لندکروزر شروع می‌شود که پس از این مرحله شاسی فریم نردبانی آن آشکار خواهد شد. این شاسی هم بریده می‌شود تا فاصله بین محوری از ۷۰۰ به ۸۰۰ میلی‌متر برسد. سپس بخش مربوط به فضای بار نصب می‌شود و این کار را افزایش اورهنگ عقب انجام خواهد شد. نهایتاً یک پانل سفارشی به بخش عقب اضافه می‌شود و شیشه عقب نیز حالت وانت مانند به خود خواهد گرفت. لندکروزر کابین استوک خود را حفظ می‌کند اما فضای پشت ردیف دوم دیگر در دسترس نخواهد بود. به این ترتیب شما نمی‌تواند فضای بار مدل شاسی‌بلند را داشته باشید اما بخش باقی مانده از قوس چرخ های عقب به‌صورت هوشمندانه‌ای به فضای ذخیره‌ای اشیا تبدیل می‌شود و در این بخش می‌توان ابزارآلات را قرار داد. همچنین می‌توان لاستیک زاپاس فول سایز را نیز با لندکروزر وانت حمل کرد.

مقر Creative Conversions در کوئینزلند قرار دارد و می‌تواند مشخصات مربوط به وزن مجاز را نیز از ۳۵۰۰ به ۳۸۰۰ کیلوگرم یا ۴۴۹۵ کیلوگرم برساند. همچنین ظرفیت یدک کشی این خودرو نیز از ۳۵۰۰ به ۴۲۰۰ کیلوگرم می‌رسد. اگرچه خود ما لندکروزر را به این روز دچار نخواهیم کرد مخصوصاً اینکه بدانید این خودرو قیمت بالا و لیست انتظار زیادی دارد اما نتیجه نهایی بد از کار درنیامده و به نظر می‌رسد محصولی خوش‌ساخت خواهد بود. سری ۳۰۰ پس از تبدیل شدن به وانت همانند نسخه‌ای مدرن از وانت سری ۷۰ مشهور دیده می‌شود. این شرکت می‌گوید قبلاً کار تبدیل دو دستگاه لندکروزر را به اتمام رسانده و پنج دستگاه دیگر را نیز در حالت انتظار دارد. قیمت این فرایند از ۳۹۱۹۵ دلار آمریکا شروع می‌شود و قیمت خود خودرو نیز ۶۰۴۹۴ دلار خواهد بود. اگرچه لندکروزر وانت بسیار گران‌تر از هایلوکس خواهد بود اما خودرویی بزرگ‌تر، تواناتر و چشمگیرتر خواهید داشت.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.