تویوتا لندکروزر با قطعات آفرود جذاب TJM معرفی شد

تویوتا لندکروزر با قطعات آفرود جذاب TJM معرفی شد

TJM یک کمپانی استرالیایی است که متخصص عرضه قطعات آفرود برای وانت‌ها و شاسی‌بلندها می‌باشد. این شرکت هم‌اکنون طیف وسیعی از قطعات آفرودی برای نسل جدید تویوتا لندکروزر سری ۳۰۰ را معرفی نموده است. این قطعات شامل گارد جلوی فولادی است که از چراغ‌ها و سپر محافظت می‌کند. TJM همچنین می‌گوید طراحی این بخش تأثیری روی جریان هوای ورودی به پیشرانه یا اینترکولرها نداشته و با حسگرهای بیرونی خودرو نیز هماهنگی دارد. گارد یاد شده به مه شکن‌های LED و چراغ‌های راهنمای فابریک مجهز است. در این تصاویر می‌توانیم چراغ‌های بزرگ و گرد در مرکز گارد را نیز تشخیص دهیم.

این شرکت برای حفاظت بیشتر از بدنه میله‌ای فولادی را ارائه کرده که به گارد جلو چسبیده و از گلگیر جلو محافظت می‌کند. همین قطعه به رکاب‌های جانبی نیز متصل شده است. از دیگر تغییرات بدنه لندکروزر جدید می‌توان به اسنورکل روی ستون A برای تنفس بهتر خودرو در هوای آلوده و عبور از مسیرهای آبی اشاره کرد. یکی از خطرات آفرودهای سنگین برخورد بخش‌های زیرین خودرو با سنگ‌ها و دیگر موانع می‌باشد. TJM بسته کاملی از کیت محافظ بدنه ارائه کرده که بخش‌های حساس زیر بدنه را محافظت می‌کند.

این کمپانی سیستم تعلیق را نیز ارتقا داده که شامل جذب‌کننده‌های شوک جدید با کنترل چندمرحله‌ای می‌باشد. به این موارد باید بازوهای کنترل بالایی ارتقا یافته را نیز اضافه کرد. با این تغییرات ارتفاع لندکروزر از سطح زمین ۵۰ میلی‌متر بیشتر شده است. TJM از این لندکروزر ۳۰۰ برای نمایش قطعات خود استفاده کرده است. این شاسی‌بلند به روف راک با چراغ‌های LED در جلو مجهز شده است. این شرکت به دنبال عرضه قطعات یاد شده از سال ۲۰۲۲ بوده هرچند فعلاً قیمت آن‌ها را اعلام نکرده است. لندکروزر سری ۳۰۰ خودروی جدیدی بوده و قطعاً در آینده تیونرها و شرکت‌های بیشتری اقدام به ارتقای آن خواهند کرد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
7 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.