تویوتا فورانر تا بن دندان مجهز، محصولی ایده آل برای زمستان!

تویوتا فورانر تا بن دندان مجهز، محصولی ایده آل برای زمستان!

کشور کاستاریکا یکی از کشورهای مشهور در آمریکای مرکزی بوده و بیشتر به خاطر قهوه، موز و توریسم شناخته می‌شود. اخیراً یکی از خبرنگاران حوزه خودرو سفری به کاستاریکا داشته و تجربیات خود را در اختیار ما گذاشته است. او می‌گوید اگرچه نمی‌توان درباره کل این کشور اظهارنظر کرد اما خیابان‌ها و جاده‌های برخی استان‌های این کشور به‌جز بخش مرکزی سن خوزه وضعیت اسف‌باری داشته است.

او می‌گوید تور لیدر توصیه اجاره کردن یک خودروی چهار چرخ محرک را داشته چراکه مسیرهای حرکت بسیار وضعیت بدی داشته‌اند اما ظاهراً یکی از افراد اجاره دهنده به دنبال اجاره دادن یک آئودی Q3 غیر کواترو بوده و البته تأکید داشته که این مدلی چهار چرخ محرک است! این خبرنگار می‌گوید مجبور شده به زیر خودرو برود تا نبود دیفرانسیل را به فرد اجاره دهنده نشان دهد و بعد از آن بتواند یک دستگاه نیسان ایکس تریل چهار چرخ محرک را سفارش دهد.

حالا بقیه ماجرا را از زبان خود این فرد می‌شنویم. ایکس تریل دارای سیستم چهار چرخ محرک درگیر بوده و کاملاً با مسیرهای ناهموار و سربالایی‌های کاستاریکا آشنایی داشته است؛ اما اگر من بخواهم چنین جایی زندگی کنم چیزی شبیه این تویوتا ۴ رانر را انتخاب می‌کنم.

این تویوتا ۴ رانر ۲۰۱۷ که در حال حاضر توسط یک فروشنده عرضه شده خودرویی کاملاً ارتقا یافته بوده تا در روی جاده و خارج از آن عملکرد بی‌نقصی داشته باشد. پیشرانه ۶ سیلندر ۴ لیتری این خودرو هم‌اکنون به سوپرشارژر مجهز بوده و از طریق یک اسنورکل سفری ARB تنفس می‌کند. ارتفاع بدنه از سطح زمین نیز افزایش یافته و رینگ‌های ۱۸ اینچی به همراه لاستیک‌های ۳۵ اینچی بی اف گودریچ جزو دیگر شاخصه‌های ۴ رانر هستند.

از دیگر تجهیزات این خودرو می‌توان به وینچ کارا، نوار نورانی باجا، تانک آب ۲۰ گالنی با بخاری‌برقی، کمپرسور باد، یخچال، اجاق‌گاز و آشپزخانه کامل کمپ اشاره کرد. آنچه باعث جذابیت این خودرو شده عبارت LOL SNOW روی پلاک بوده که احتمالاً اشاره به توانایی‌های فوق‌العاده ۴ رانر، چه در زمستان و چه در تابستان دارد. اگر درباره وضعیت آب و هوایی فصل زمستان نگران هستید و یا اینکه می‌خواهید در ترافیک ناشی از برف و یخبندان گیر نکنید، این تویوتا گزینه‌ای ایده آل خواهد بود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 11 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.