تویوتا راو ۴ با پکیج جدید آفرود، شاسی‌بلند خشن‌تر برای بازار ژاپن

تویوتا راو ۴ با پکیج جدید آفرود، شاسی‌بلند خشن‌تر برای بازار ژاپن

تویوتا راو ۴ با پکیج جدید آفرود در ژاپن معرفی شد. این پکیج که به نوعی مشابه مدل TRD راو ۴ در آمریکاست باعث ایجاد ظاهری خشن‌تر برای شاسی‌بلند محبوب تویوتا می‌شود اما باید دانست شامل گزینه‌های بیشتری همچون قوای محرکه گسترده‌تر و رنگ‌های جدید نیز خواهد بود. پکیج آفرود موردبحث شامل افزایش ۱۰ میلی‌متری ارتفاع سیستم تعلیق تویوتا راو ۴ از سطح زمین است. همچنین رینگ‌های ۱۸ اینچی با ظاهر مشکی مات و لاستیک‌های کاراتر ۲۲۵/۶۰ نیز در این پکیج وجود دارند.

ژاپنی‌ها تریم جدیدی را نیز برای بدنه در نظر گرفته‌اند و آن را مشکی گوری می‌نامند. با سفارش آپشن بدنه تک رنگ، این تریم در بخش پایینی بدنه، دیواره رینگ‌ها، پوشش آینه‌های جانبی، رکاب‌ها و سپر عقب ظاهر می‌شود. در صورتی که بدنه دو رنگ را انتخاب کنید این تریم در بخش بالایی دماغه خودرو خودنمایی خواهد کرد. در صورتی که خریدار بدنه تک رنگ را انتخاب کند پکیج آفرود تویوتا راو ۴ با رنگ‌های سفید، خاکستری و مشکی همراه خواهد شد. در مدل‌های دو رنگ می‌توان رنگ‌های بدنه مشکی، خاکی و آبی را انتخاب کرد.

خودروی موردبحث با دو پیشرانه در ژاپن عرضه می‌شود. اولین گزینه از نوع ۴ سیلندر ۲ لیتری تنفس طبیعی است که قدرت ۱۶۹ اسب بخاری و گشتاور ۲۰۷ نیوتون متری تولید می‌کند. همچنین پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری هیبریدی هم در دسترس خریداران خواهد بود. تویوتا به قدرت تولیدی این پیشرانه اشاره‌ای نکرده اما این قوای محرکه هیبریدی در آمریکا قدرت ۲۱۹ اسب بخاری تولید می‌کند.

به گزارش میدونی و به نقل از موتور وان، پکیج آفرود در صورت سفارش با پیشرانه ۲ لیتری قیمتی معادل ۲۶۸۴۵ دلاری خواهد داشت درحالی‌که با قوای محرکه هیبریدی بهای ۳۱۱۱۹ دلاری را به خریدار تحمیل می‌کند. تویوتا جدای از ارائه پکیج آفرود جدید، برخی به‌روزرسانی‌های دیگر را نیز برای تویوتا راو ۴ در نظر گرفته است. بسته ایمنی این خودرو هم‌اکنون از سیستم پیشگیری از برخوردی سود می‌برد که می‌تواند خودروها را در زمان پیچیدن در تقاطع‌ها و عابران پیاده را در زمان عبور از خیابان تشخیص دهد. مدل‌های مجهز به نمایشگر مرکزی ۱۰.۵ اینچی هم از وای فای هات اسپات فابریک سود می‌برند. به این موارد باید آینه وسط دیجیتال را نیز اضافه کرد که در حال حاضر می‌تواند ویدئوها را ضبط کند. اگر به دنبال تویوتا راو ۴ خشن‌تر در آمریکا باشید دو مدل TRD آفرود و هیبرید وولند ادیشن قابل انتخاب خواهند بود. مدل دوم از اینورتر ۱۲۰ ولت فابریک سود می‌برد که می‌تواند برق وسایل خانگی را تأمین کند. این مدل همچنین از سیستم تعلیق ویژه مدل TRD برخوردار شده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
7 + 7 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.