تویوتا احتمالاً مبلغ اشتراک استارت از راه دور را حذف می‌کند

تویوتا احتمالاً مبلغ اشتراک استارت از راه دور را حذف می‌کند

به نظر می‌رسد تویوتا از بازخوردها و واکنش‌های نسبتاً منفی درباره احتمال دریافت اشتراک ماهانه از مشتریان عملکرد استارت از راه دور خودروهای خود خرسند نبوده است. البته این واکنش‌ها به جایی رسیده که برخی افراد سؤالاتی درباره اینکه آیا ژاپنی‌ها فقط برای باز کردن درب خودروی خود درخواست پول می‌کنند یا خیر پرسیده‌اند و خب این اخبار وجهه خوبی نداشته است. به نظر می‌رسد مدیران تویوتا نیز به این سؤالات و نیش و کنایه‌ها گوش کرده و درباره مبلغ اشتراک مدنظر برای خودروهای مجهز به استارت از راه دور تجدیدنظر کرده‌اند. در این اخبار ادعا شده تویوتا انتظار چنین واکنش‌ها و بازخوردهایی را درباره مبلغ اشتراک تکنولوژی استارت از راه دور محصولاتش را نداشته است.

البته خود این مبلغ اشتراک نیز جای بحث داشته است. در واقع این برند به دنبال دریافت اشتراک سرویس ارتباطی از راه دور به منظور استفاده از ویژگی آنالوگ رایگانی بوده که اساساً اصلاً نیازمند سرویس ارتباطی نیست. به‌طور دقیق‌تر باید گفت خودروهای جدیدتر دارای استارت از راه دور روی کلید از همان نرم‌افزار سرویس‌های ارتباطی بکار رفته برای استارت زدن استفاده می‌کنند اما این ویژگی بخشی از سرویس‌های دربردارنده حق اشتراک نیست. به همین خاطر با اینکه کلید خودرو سیگنال پایه را به خود خودرو می‌فرستد اما بدون پرداخت حق اشتراک و فعال شدن نرم‌افزار امکان روشن شدن پیشرانه وجود نخواهد داشت. به همین دلیل است که خودروهای قدیمی‌تر مجهز به استارت از راه دور روی کلید نیازی به پرداخت حق اشتراک ندارند.

خودروهای آتی فقط از استارت از راه دوری که منحصراً داخل عملکردهای کنترلی نیازمند حق اشتراک قرار داده شده‌اند استفاده خواهند کرد و این دقیقاً در نقطه مقابل دکمه ساده‌ای است که روی کلید خودرو قرار دارد؛ اما مالکان خودروهای تویوتا بین این دو تکنولوژی گیر کرده‌اند و در خبرها ادعا شده تویوتا حتی مطمئن نیست که بتواند کنترل ترانسمیتر را از نرم‌افزار سرویس‌های ارتباطی جدا کند. ظاهراً ژاپنی‌ها در حال کار روی این موضوع هستند. سخنگوی تویوتا با انتشار بیانیه کوتاهی گفته است:

ما بی‌وقفه بازخوردهای خود از مشتریان را می‌گیریم تا مطمئن شویم ویژگی‌هایی مفید را که باعث بهبود تجربه مالکیت می‌شوند در اختیارشان قرار دهیم.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
12 + 7 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.