تولید یک میلیونمین خودروی تسلا

تولید یک میلیونمین خودروی تسلا

تسلا با تولید یک میلیونمین خودروی خود وارد لیگ بزرگان شد. این برند هم‌اکنون بزرگ‌ترین سازنده خودروهای الکتریکی در سراسر دنیا می‌باشد.

اما مراسم گرامیداشت این رکورد در مقر پالو آلتو در کالیفرنیا برگزار شد و ایلان ماسک در توئیتر خود از کل تیمش تشکر کرده و چندین تصویر از آن‌ها و یک میلیونمین خودروی تولیدی منتشر کرد. این خودرو یک دستگاه تسلا مدل Y با رنگ بدنه قرمز است که به مالک خود تحویل داده می‌شود.

تسلا با افتتاح دومین کارخانه جهانی خود در شانگهای چین ظرفیت تولید سالانه‌اش را به‌طور قابل‌توجهی بالا برده است. این خودروساز امسال به دنبال تولید حداقل ۱۵۰ هزار دستگاه خودروی الکتریکی در چین بوده و این اتفاق با ظرفیت تولید ۵۰۰ هزار دستگاهی کارخانه فرمونت ترکیب شود تولید سالانه ۶۵۰ هزار دستگاهی تسلا را رقم خواهد زد. واضح است که ماسک از این اتفاق بسیار خوشحال است زیرا با چشمان خود شاهد موفقیت بذری است که سال‌ها قبل کاشته است.

همین چند سال پیش بود که ایلان ماسک کار خود در زمینه خودرو را شروع کرد و البته با تولید خودروهای الکتریکی بزرگان صنعت خودرو را وارد چالشی جدی کرد. سبد محصولات این شرکت هم‌اکنون شامل سدان های مدل S و ۳ و شاسی بلندهای مدل X و Y می‌باشد. تسلا در آینده محصولات جدیدی همچون رودستر و سایبرتراک و کامیون الکتریکی‌اش را تولید خواهد کرد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
6 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.