تولید سیصدمین دستگاه از بوگاتی شیرون

تولید سیصدمین دستگاه از بوگاتی شیرون

قطعاً سرعت تولید بوگاتی شیرون با سرعت این خودرو در دنیای واقعی قابل‌مقایسه نیست. واضح است که این دو فاکتور به یکدیگر ارتباطی ندارند اما بوگاتی با نهایت دقت و خونسردی مشغول مونتاژ این خودرو در مولشایم فرانسه می‌باشد. هایپرکار بوگاتی در سال ۲۰۱۶ وارد صحنه شد و از آن زمان تاکنون فقط ۳۰۰ دستگاه از شیرون تولید شده است.

در واقع شما در حال تماشای سیصدمین شیرون تولیدی هستید. بوگاتی به منظور گرامی داشت این دستاورد برخی تصاویر و اطلاعات جالب را در تولید سیصدمین دستگاه این هایپرکار منتشر نموده است. اگر بخواهیم فقط یک کلمه را درباره این خودرو بکار ببریم قطعاً آن کلمه “سیاه” خواهد بود. دو کلمه دیگر؟ پور اسپورت!

بوگاتی می‌گوید رنگ بدنه این خودرو با نام نوکترن (شبگرد) شناخته می‌شود. عناصر فیبر کربنی بکار رفته را می‌توان در برف‌پاک‌کن‌ها، آینه‌های جانبی، نمای جلو و عقب و البته بال عقب بزرگ تماشا نمود. داخل کابین مشکی‌تر بوده و پر از چرم و آلکانترا می‌باشد. این خودرو از نوع پور اسپورت بوده و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۲.۳ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۳۵۰.۸ کیلومتر در ساعتی دارد.

استفان وینکلمن رئیس بوگاتی می‌گوید:

بوگاتی مترادف کلمات خارق‌العاده، قوی‌ترین و ظریف‌ترین هایپراسپورت های دنیاست. با تولید سیصدمین دستگاه از شیرون ما یک‌بار دیگر توانایی‌های خود در زمینه کیفیت و شخصی‌سازی را نشان داده‌ایم. شیرون پور اسپورت لذت تضمین شده‌ای را به مشتریان ارائه می‌کند. علاوه بر پرفورمنس رانندگی باورنکردنی، این خودرو ترکیبی از بالاترین سطح مهندسی و طراحی است.

در کل قرار است ۵۰۰ دستگاه از بوگاتی شیرون تولید شود که فقط ۶۰ نمونه آن‌ها از نوع پور اسپورت خواهند بود. این اولین و آخرین باری است که چنین الهه مشکی‌ای را تماشا می‌کنیم.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.