تولید دوباره قطعات مزدا RX-7 افسانه‌ای

تولید دوباره قطعات مزدا RX-7 افسانه‌ای

قطعاً تمامی طرفداران محصولات مزدا خواهان بازگشت RX-7 و البته پیشرانه روتاری این شرکت هستند. بازگشت پیشرانه روتاری به‌صورت رسمی تائید شده و در نیمه اول سال ۲۰۲۲ چنین اتفاقی رخ خواهد داد. البته این نیروگاه متفاوت به عنوان افزایش دهنده شعاع حرکتی در مزدا MX-30 عمل خواهد کرد.

اما افرادی که خواهان بازگشت پرشکوه مزدا RX-7 هستند شاید با خبر جدید منتشر شده کمی خوشحال شوند. مزدا تا فوریه ۲۰۲۱ اقدام به تولید و فروش قطعات اصلی RX-7 افسانه‌ای در ژاپن خواهد کرد.

اگرچه این به معنی بازگشت کامل RX-7 نیست و امید زیادی هم برای بازگشت آن وجود ندارد اما افرادی که به دنبال بازسازی این خودرو هستند هم‌اکنون راحت‌تر می‌توانند کار خود را انجام دهند.

مزدا می‌گوید قطعات نسل دوم ساوانا RX-7 که بین سال‌های ۱۹۸۵ تا ۱۹۹۲ تولید شده و همچنین سومین نسل RX-7 تولید شده بین سال‌های ۱۹۹۱ تا ۲۰۰۲ را عرضه خواهد کرد. البته همه قطعات این خودروها تولید نخواهد شد بلکه برخی بخش‌های خاص که تقاضای بالاتری دارند در دسترس مشتریان قرار خواهند گرفت.

لیست کامل این قطعات در وب‌سایت مزدا منتشر شده اما خریداران باید شماره دقیق قطعه مدنظر خود را بدانند. مزدا ۳۰ قطعه فابریک نسل دوم و ۶۱ قطعه فابریک نسل سوم RX-7 را در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد داد.

تمامی این قطعات از طریق نمایندگی‌های فروش و خدمات پس از فروش مزدا قابل سفارش خواهند بود. ژاپنی‌ها پیش ‌از این نیز برنامه تولید دوباره قطعات MX-5 میاتا را در سال ۲۰۱۷ کلید زده‌اند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 18 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.