تولید خودروی ۲۵ هزار دلاری تسلا در چین

تولید خودروی ۲۵ هزار دلاری تسلا در چین

تسلا به دنبال تولید خودروی الکتریکی ۲۵ هزار دلاری در چین و صادرات آن به سراسر جهان است.

ایلان ماسک مدیر اجرایی تسلا اولین بار در سپتامبر ۲۰۲۰ برنامه‌های مربوط به تولید چنین خودرویی را تائید کرد هرچند در ابتدا باور بر این بود تولید این خودرو در سال ۲۰۲۴ یا ۲۰۲۵ شروع خواهد شد. البته برخی خبرگزاری‌ها گزارش دادند این خودرو تا چند ماه دیگر و در اوایل سال ۲۰۲۲ معرفی خواهد شد.

تام ژو رئیس تسلا در چین در خلال مصاحبه اخیر خود با رسانه‌های چینی برنامه‌های جهانی این خودروساز برای تولید محصولی پایه را تائید کرده و درباره ساخت اولین مرکز تحقیق و توسعه تسلا در چین نیز بحث نموده است.

ژو گفته است:

ما شرایط بسیار خوبی را برای تأسیس مراکز مهندسی تحقیق و توسعه و حرکت به سوی اهداف جهانی خود تهیه خواهیم کرد. هدف نهایی ما قبلاً اعلام شده است. ما می‌خواهیم در آینده کار طراحی، توسعه و تولید محصولی اصیل را در چین انجام داده و آن را همین‌جا ساخته و به سراسر جهان صادر کنیم. این مرکز تحقیق و توسعه نقطه آغازین هدف ماست.

پروژه محصول ۲۵ هزار دلاری تسلا هنوز در مراحل اولیه بوده و جزئیات چندانی از آن در دست نیست. گفته می‌شود این خودرو به شکل یک هاچبک بوده و از پلتفرم مشترک با تسلا مدل ۳ استفاده خواهد کرد. همچنین انتظار می‌رود این خودرو به باتری جدید ۴۶۸۰ تسلا مجهز شود.

به احتمال زیاد این خودرو با ورود به بازار، پرفروش‌ترین محصول تسلا لقب خواهد گرفت.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.