تولید انبوه کراس اوور هایما ۸S از مهر ماه امسال شروع می‌شود

تولید انبوه کراس اوور هایما ۸S از مهر ماه امسال شروع می‌شود

تولید انبوه کراس اوور جدید هایما ۸S در آینده نزدیک شروع خواهد شد. بر اساس اخبار موجود، ایران‌خودرو تاکنون توانسته بیش از ۴۹ هزار دستگاه انواع مدل‌های کراس‌اوور هایما را در کشور به فروش برساند که موفقیت خوبی برای این برند نوپا در برابر رقبایی چون چری و جک در بازار داخلی محسوب می‌شود. هایما که سابقه آن از سال ۱۹۹۲ فراتر نمی‌رود به‌واسطه جوینت ونچر با مزدا و استفاده از پلتفرم‌های قدیمی این شرکت توانسته به‌خوبی خود را مطرح نماید.

هایما S5 و S7 هر دو با تغییراتی در سال جدید راه خود را ادامه خواهند داد اما ایران‌خودرو برای پر کردن خلأ محصولات در کلاس رقابتی با فیدلیتی و تیگو ۷ و کراس‌اوورهای چینی دیگر، تصمیم گرفته تا یک محصول رده‌بالاتر را وارد بازار کند. این خودرو که پیش‌بینی شده از نیمه دوم سال ۱۴۰۱ وارد بازار کشور شود، هایما ۸S نام دارد. تست‌های ۸S در ایران شروع شده و قرار است در کارخانه ایران‌خودروی خراسان مونتاژ شود.

هم‌اکنون مدیرعامل ایران‌خودرو خراسان اظهار داشته است تولید انبوه کراس اوور چینی هایما S8 از مهر ماه امسال شروع خواهد شد. بیژن زاهدی فرد افزود: نمونه‌های اولیه این خودرو به تولید رسیده است و هدف‌گذاری ایران‌خودرو نیز تولید ۵ هزار دستگاه از هایما S8 تا پایان سال جاری است. به گزارش میدونی و به نقل از ایکوپرس، زاهدی فرد در حاشیه بازدید از نمایشگاه خودرو مشهد اظهار داشت:

خودروی ۷X یکی دیگر از محصولات ایران‌خودرو خراسان است که بهمن‌ماه معرفی و تولید آزمایشی آن آغاز خواهد شد.

وی افزود:

ایران‌خودرو خراسان در پی تحقق اهداف استراتژیک خود، سال گذشته وانت آریسان را به سبد محصولات خود اضافه کرد و در حال حاضر برنامه تولید این محصول روزانه ۴۰ دستگاه است که با تأمین به موقع قطعات امکان افزایش به ۷۰ دستگاه نیز وجود دارد

زاهدی فرد به ظرفیت تولید سالانه بیش از ۱۵۰ هزار دستگاه خودرو در ایران‌خودرو خراسان اشاره کرد و گفت این سایت تولیدی قبلاً تجربه تولید ۱۶۴ هزار دستگاه خودرو در سال را نیز داشته است. مدیرعامل ایران‌خودرو خراسان با اشاره به اینکه تاکنون حدود ۸۵ درصد برنامه‌های تولید سال جاری این کارخانه تحقق یافته است اظهار داشت:

مجموع اقدامات انجام شده در سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین تاکنون منجر به اشتغال ۳۴۱ نفر شده که تا پایان سال بالغ بر ۷۵۰ نفر خواهد شد.

مدیرعامل ایران‌خودرو خراسان خاطرنشان ساخت یکی دیگر از اهداف این شرکت که در بهمن‌ماه امسال محقق خواهد شد افزایش تیراژ تولید شاسی بلندهای ایران‌خودرو است. این شرکت می‌خواهد به ظرفیت تولید روزانه ۲۲۰ دستگاه برسد. زاهدی فرد گفت سایت خراسان دارای زنجیره کامل تولید خودرو بوده و با مشخص شدن خودروی جایگزین پارس در این کارخانه، پروژه احداث سالن پرس در ایران‌خودرو خراسان در حال مطالعه و تصمیم‌گیری است. زاهدی فرد در خاتمه خاطرنشان ساخت:

با اجرای این پروژه، ایران‌خودرو خراسان به قطب سوم خودروسازی کشور تبدیل می‌شود که این اقدام باعث رونق صنعتی و اقتصادی استان خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.