توقف تولید DS4 و DS5 به خاطر فروش بسیار ضعیف

توقف تولید DS4 و DS5 به خاطر فروش بسیار ضعیف

برند لوکس دی اس فرانسه هر دو خودروی DS4 و DS5 را به خاطر برنامه‌های جدید به منظور افزایش فروش جهانی با محصولات جدید جایگزین می‌کند.

اتوکار می‌گوید تولید هر دو خودرو خاتمه یافته و این خودروساز فرانسوی هم‌اکنون تنها اقدام به فروش مدل‌های باقی مانده در انبار می‌کند.

سال پیش تنها ۱۱۷۴۶ دستگاه از DS 4 در سراسر اروپا فروخته شده درحالی‌که تنها ۵۷۳۸ دستگاه از مدل DS 5 به خانه اروپایی‌ها راه یافته است.

یکی از سخنگویان گروه پژو-سیتروئن دراین‌باره گفته است:

قبلاً هم برنامه ما خاتمه تولید این دو خودرو در سال ۲۰۱۸ بوده است. ما امسال یک خودروی جمع‌وجور کاملاً جدید و الکتریکی را در نمایشگاه پاریس رونمایی خواهیم کرد که در راستای برنامه‌های الکتریکی سازی ما خواهد بود.

برند لوکس پژو-سیتروئن جدیدترین برنامه تولید خود را با معرفی DS 7 کراس بک که پرچم‌دار جدید این شرکت است کلید زد.

اما مدل کامپکت الکتریکی جدیدی که به آن اشاره شد نسخه الکتریکی DS 3 کراس بک جدید است. این خودرو دومین محصول الکتریکی شده‌ی دی اس پس از مدل پلاگین هیبریدی DS 7 E-Tense لقب می‌گیرد. علاوه بر این خودروی الکتریکی، DS 3 با پیشرانه‌های بنزینی نیز عرضه می‌شود اما هیچ گزینه دیزلی در دسترس نیست. این کراس اوور ساب کامپکت به جنگ خودروهایی همچون آئودی Q2 می‌رود.

دی اس در آینده سدان پرچم‌داری را به منظور قرارگیری در جایگاهی بالاتر از ۷ کراس بک عرضه خواهد کرد. این خودرو محصولاتی همچون ب ام و سری ۵ را هدف قرار می‌دهد و نقش مهمی در تحقق اهداف جاه‌طلبانه شرکت و رشد در چین بازی می‌کند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
6 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.