توقف تولید سدان های مرسدس در آمریکا و مکزیک

توقف تولید سدان های مرسدس در آمریکا و مکزیک

دایملر اعلام کرد تولید سدان های مرسدس بنز در آمریکا و مکزیک را به خاطر کاهش هزینه‌ها و ساده‌سازی فرایند تولید متوقف خواهد کرد.

این خودروساز آلمانی با انتشار بیانیه‌ای گفته که خود را آماده‌ی ثبت ضرر عملیاتی ۱.۶۸ میلیارد یورویی در سه‌ماهه دوم سال جاری می‌کند. همچنین اعلام شده با بسته بودن نمایندگی‌ها و شوروم ها و متعاقب آن کاهش فروش قابل‌توجه دایملر ضرر ۷۰۸ میلیون یورویی در بازه زمانی یاد شده را بر جای گذاشته است.

توقف تولید سدان های این لوکس ساز آلمانی به این معنی است که A کلاس فعلی دیگر در کارخانه Aguascalientes مکزیک تولید نخواهد شد و بجای آن اقدام به تولید GLB خواهد کرد.

همچنین تولید مرسدس بنز C کلاس در کارخانه آلاباما نیز متوقف خواهد شد و تمرکز این کارخانه روی شاسی بلندهای مرسدس خواهد بود. از سال ۲۰۱۷ تاکنون خبرهای زیادی درباره آینده مبهم C کلاس در این کارخانه منتشر شده بود و حالا می‌بینیم این خبرها درست هستند. البته فعلاً تاریخ دقیق توقف تولید این خودروها منتشر نشده است.

در سه‌ماهه‌ی سختی که مرسدس پشت سر گذاشته شاهد ضرر عملیاتی ۱.۱۳ میلیارد یورویی بخش محصولات سواری و ون‌ها بوده‌ایم. همچنین این شرکت ۱۲۹ میلیون دلار را صرف تلاش‌های محدود کننده خود همچون بازخرید کارمندان کرده است.

دایملر همچنین مبلغ ۶۸۷ میلیون یورو را صرف بازنگری در شبکه تولید خود کرده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
10 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.