توقف تولید در کارخانه‌های فراری به دلیل شیوع ویروس کرونا

توقف تولید در کارخانه‌های فراری به دلیل شیوع ویروس کرونا

فراری تولید خودرو در تأسیسات خود در مارانلو و مودنا را به دلیل شیوع ویروس کرونا تا ۲۷ مارس متوقف کرده است. ایتالیا بشدت درگیر شیوع کووید-۱۹ شده و تاکنون ابتلای بیش از ۱۷ هزار نفر در این کشور به این بیماری تأیید شده است. فراری طی بیانیه‌ای تأیید کرده است که این ویروس در زنجیرهٔ تأمین قطعات خلل ایجاد کرده و دیگر نمی‌تواند تولید محصولات را ادامه دهد. همچنین تعدادی از کارکنان فراری نیز از راه دور وظایف خود را انجام خواهند داد. علاوه بر این، تیم فرمول یک اسکودریا فراری هم فعالیت‌های عملیاتی خود را به حالت تعلیق درآورده است.

مدیر اجرایی فراری «لوئیس کامیلری» طی بیانیه‌ای دراین‌باره گفته است:

در زمانی مثل این، من قبل از هر چیز از زنان و مردان فراری قدرانی می‌کنم که با تعهد فوق‌العادهٔ خود طی روزهای گذشته، فداکاری و عشقی را نشان دادند که برند ما را تعریف می‌کند. آن‌ها به همراه قطعه‌سازان ما، تولید شرکت را تضمین کردند ولی ما نه‌تنها از روی احترام به آن‌ها بلکه برای آرامش خاطر خودشان و خانواده‌هایشان تصمیم به این اقدام گرفتیم. ما خریداران و طرفداران خود را هم در نظر داریم و برای راه‌اندازی مجدد قدرتمندی آماده می‌شویم

تصمیم فراری برای تعطیل کردن کارخانه‌های ایتالیایی خود درست یک روز بعدازآن اعلام شد که لامبورگینی هم از انجام چنین اقدامی خبر داد و اعلام نمود فعالیت در مقر مرکزی خود در سنت آگاتا را حداقل تا ۲۵ مارس به حالت تعلیق درمی‌آورد. تحلیل‌گران انتظار دارند ویروس کرونا نه‌تنها بر تولید خودرو بلکه در فروش خودرو نیز تأثیر بگذارد. طبق این گفته‌ها، فروش خودرو در ایالات‌متحده طی سال جاری ممکن است با کاهش قابل‌توجه ۹ درصدی، از ۱۷.۱ میلیون دستگاه سال ۲۰۱۹ به ۱۷.۱ میلیون دستگاه برسد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 5 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.