توقف برنامه‌های اشتراک خودرویی آئودی و ب‌ام‌و

توقف برنامه‌های اشتراک خودرویی آئودی و ب‌ام‌و

در آوریل سال ۲۰۱۸ بود که ب‌ام‌و برنامه اشتراک خودرویی برخی محصولات خود را اعلام کرد. این پلتفرم که Access by BMW نام دارد تنها در شهر نشویل ایالت تنسی قابل‌دسترسی بود و در حقیقت راهی گران‌قیمت برای دسترسی موقتی به برخی محصولات پرفورمنس همچون M5، X5 M، X6 M و M4 کانورتیبل به شمار می‌رفت. چند ماه بعد باواریایی ها برنامه‌ای ارزان‌تر را معرفی کردند که با استفاده از آن می‌توانستید به خودروهای ۳۳۰i، ۳۳۰e iPerformance، X3، X2، M240i کانورتیبل و i3 تمام الکتریکی دست پیدا کنید.

اما واقعیت این است که برنامه اشتراک خودرویی ب‌ام‌و موفق نبود و هرگز به ایالت‌های دیگر راه نیافت. ژرمن‌ها با پایان ماه ژانویه و پس از سه سال، این برنامه اشتراک خودرویی را متوقف خواهند کرد.

سخنگوی ب‌ام‌و گفته است:

تلاش ما با راه‌اندازی آزمایشی این برنامه کسب دانش درباره میزان ارزش برنامه اشتراک و سنجش میزان علاقه مصرف‌کنندگان بوده است. ما در فرایند توسعه نسخه آتی این برنامه هستیم.

به نظر می‌رسد برنامه اشتراک خودرویی آزمایشی ب‌ام‌و تنها با هدف تست علاقه مشتریان راه‌اندازی شده است. ب‌ام‌و می‌خواهد این مدل‌های تجاری مختلف را تست کند.

به همین منوال آئودی هم برنامه اشتراک خودرویی Select خود را با پایان همین ماه متوقف خواهد کرد. این برنامه از سپتامبر ۲۰۱۸ راه‌اندازی شده اما اصلاً محبوب نبوده است. مرسدس نیز تابستان سال پیش و پس از تقاضای ضعیف سرویس اشتراک خودرویی را متوقف کرد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 15 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.