توسعهٔ کراس‌اوورهای الکتریکی جدید هوندا بر اساس پلت‌فرم جنرال موتورز

توسعهٔ کراس‌اوورهای الکتریکی جدید هوندا بر اساس پلت‌فرم جنرال موتورز

سال گذشته هوندا از طرح ساخت دو خودروی الکتریکی جدید بر اساس پلت‌فرم اولتیوم جنرال موتورز خبر داد و حالا جزئیات جدیدی در مورد آن‌ها منتشر شده است. طبق گزارش جدید، هردوی این خودروهای الکتریکی کراس‌اوور هستند که یکی برای هوندا و دیگری برای آکورا خواهد بود. فعلاً اطلاعات کمی در مورد این کراس‌اوورها در دست است اما هنگامی‌که سال گذشته این همکاری اعلام شد، دو شرکت گفتند که پلت‌فرم الکتریکی جنرال موتورز اصلاح می‌شود تا شخصیت رانندگی هوندا را ارائه کند.

این دو غول خودروسازی شرق و غرب همچنین اظهار داشته‌اند که کراس‌اوورهای هوندا در داخل و خارج از طراحی منحصربه‌فردی برخوردار خواهند بود. بااین‌وجود، هرچند این دو محصول الکتریکی جدید هوندا در ظاهر متفاوت از نمونه‌های جنرال موتورز هستند اما در آن‌ها همکاری دو شرکت به‌وضوح قابل‌مشاهده خواهد بود زیرا هوندا و جنرال موتورز گفته‌اند که این خودروها به سیستم‌های OnStar و تکنولوژی‌های کمک‌رانندهٔ پیشرفتهٔ جنرال موتورز مجهز می‌شوند. مورد دوم احتمالاً به سیستم نیمه خودران سوپر کروز اشاره دارد که کراس‌اوورهای الکتریکی هوندا از آن بهره‌مند خواهند شد.

هردوی این کراس‌اوورها در کارخانه‌های جنرال موتورز تولید می‌شوند و در آمریکای شمالی عرضه خواهند شد. قرار است این دو خودرو با مدل ۲۰۲۴ راهی بازار شوند. در گزارشی مشابه نیز هوندا اعلام کرده است که برای مدل‌های پرفروش خود نسخه‌های هیبریدی ارائه خواهد کرد. فعلاً جزئیات بیشتری دراین‌باره گفته نشده اما مدل‌های پایلوت و پاسپورت می‌توانند نامزدهای احتمالی برای این اقدام باشند زیرا هم‌اکنون مدل‌های پرفروشی مثل آکورد و CR-V نسخهٔ هیبریدی دارند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 12 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.