توسعهٔ شاسی‌بلند پوروسانگ برای فراری دشوارتر از SF90 است

توسعهٔ شاسی‌بلند پوروسانگ برای فراری دشوارتر از SF90 است

فراری اعتراف کرده است که توسعهٔ شاسی‌بلند پوروسانگ چالش سخت‌تری نسبت به هایپرکار هیبریدی SF90 استرادله است. در مراسم رونمایی از SF90 اسپایدر وقتی تاپ گیر از مدیر فنی ارشد فراری «مایکل لایترز» پرسید که آیا ساخت یک قوای محرکهٔ هیبریدی که احساس مناسب یک فراری داشته باشد چالش‌برانگیزتر است یا تلاش برای ساخت یک شاسی‌بلند که مثل یک فراری احساس شود، وی در پاسخ گفته است:

SF90 یک چالش بود اما شاسی‌بلند پوروسانگ پیچیده‌تر و دشوارتر است. این یعنی ما به فرهنگ و روش‌های آزمایش خاصی نیاز داریم تا بتوانیم نیازهای خریداران شاسی‌بلند را برآورده کنیم؛ اما من اعتمادبه‌نفس بالایی دارم. من شخصاً شاسی‌بلندهای زیادی را توسعه داده‌ام و فکر می‌کنم ما درک کرده‌ایم برای شاسی‌بلندی که می‌خواهد یک فراری واقعی باشد چه چیزهایی ضروری خواهد بود

لایترز که قبلاً مسئولیت توسعهٔ شاسی‌بلندهای پورشه را داشته است، برای این کار بهترین گزینه است.

طی ماه‌های اخیر، پروتوتایپ‌هایی از پوروسانگ در حال آزمایش دیده شده‌اند اما در ظاهر اکثر آن‌ها از قطعات مازراتی و محصولات کنونی فراری استفاده شده است. به همین دلیل هنوز نمی‌دانیم شاسی‌بلند فراری چه شکلی خواهد بود. همین ابهامات در مورد پیشرانهٔ پوروسانگ هم وجود دارد. یکی از گزینه‌های احتمالی، موتور ۳.۹ لیتری V8 توئین توربوی GTC4 Lusso است که حدود ۶۵۰ اسب بخار قدرت دارد و امکان رقابت فراری با لامبورگینی اوروس را فراهم می‌کند. علاوه بر این، احتمال استفاده از قوای محرکهٔ V6 توئین توربوی هیبریدی که هم‌اکنون در حال توسعه است هم در پوروسانگ وجود دارد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.