توتو ولف: ۸ تا ۱۰ ماه را صرف برطرف کردن مشکل خودروی فصل ۲۰۲۲ کردیم

توتو ولف: ۸ تا ۱۰ ماه را صرف برطرف کردن مشکل خودروی فصل ۲۰۲۲ کردیم

مرسدس در مسابقات فرمول یک ۲۰۲۲ با خودروی W13 فصل دشواری را پشت سر گذاشته است زیرا این تیم در اوایل فصل از مشکل پورپوسینگ آسیب زیادی دید. چند ماه طول کشید تا مرسدس فاکتورهایی که باعث این مشکل می‌شدند را درک کرده و تغییراتی را در خودرو ایجاد کند که به لوئیس همیلتون و جورج راسل کمک کرد در نیمهٔ دوم فصل عملکرد بهتری داشته باشند. علاوه بر این، خودروی فصل ۲۰۲۲ مرسدس از سرعت کمتری هم نسبت به رقبای اصلی برخوردار بود و تیم تا زمانی که مشکلات پورپوسینگ را برطرف نکرده بود نتوانست روی ارتقاء سرعت و پرفورمنس خودرو کار کند. به همین دلیل، مرسدس از پیشتازان فاصله گرفت.

به گفتهٔ توتو ولف، رئیس تیم مرسدس، این تیم هنوز هم در حال کلنجار رفتن با خودرو است که این بازگشت به جنگ قهرمانی در فصل ۲۰۲۳ را دشوار خواهد کرد. وی در پاسخ به این سؤال که آیا برتری ردبول با قوانین جدید فرمول یک در فصل ۲۰۲۲ در سال‌های آینده هم همچنان ادامه خواهد داشت یا نه گفته است ما معتقدیم که میدانیم این اختلاف از کجا می‌آید:

ماشین آن‌ها مقداری برتری دارد و شاید ما از لحاظ توسعه ۸ تا ۱۰ ماه را از دست داده باشیم زیرا نتوانستیم بفهمیم چه چیزی اشتباه است. بنابراین قطعاً با چالش مواجه خواهیم بود. ولی ما فداکاری می‌کنیم. همهٔ ما. هردو راننده ازخودگذشتگی می‌کنند. قضاوت در مورد تیم و پرفورمنس فقط بر اساس یک سال یا آخر هفته نیست. این‌گونه است که توانسته‌ایم در درازمدت قهرمان شویم

در مسابقات اخیر، مرسدس اصلی‌ترین تهدید برای ردبول بوده است زیرا فراری در ایالات‌متحده و مکزیک دو آخر هفتهٔ سخت را پشت سر گذاشت. بااین‌حال، مرسدس معتقد است که در دو مسابقهٔ پایانی دوباره شاهد نبردی سه‌جانبه خواهیم بود حتی با وجودی که به نظر می‌رسد ردبول همچنان برتری داشته باشد. «جیمز والز» استراتژیست ارشد مرسدس دراین‌باره گفته است:

فراری به‌اندازهٔ مکزیک از ما فاصله نخواهد داشت. آن‌ها در برزیل و ابوظبی نزدیک‌تر خواهند بود و نبرد بسیار نزدیکی بین دو تیم خواهیم داشت. ما در مقایسه با جایی که در ابتدای فصل بودیم یعنی زمانی که برای خروج از Q1 یا ورود به Q3 تلاش می‌کردیم، به‌جایی که اکنون هستیم نزدیک و نزدیک‌تر شده‌ایم. ما جلو رفته‌ایم و برای رسیدن به اولین پیروزی خود می‌جنگیم. برزیل پیستی است که هردو رانندهٔ ما معمولاً عملکرد خوبی در آن داشته‌اند. این یک مسابقهٔ سرعتی است که می‌توانیم امتیازهای بیشتری در آن کسب کنیم. وقتی ماشینی با فاصلهٔ چند دهم ثانیه با رقبا داشته باشید می‌توانید اتفاقاتی را رقم بزنید

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 9 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.