توافق ب‌ام‌و، مرسدس و آئودی برای تشکیل شبکه‌ ارتباطی خودروها

توافق ب‌ام‌و، مرسدس و آئودی برای تشکیل شبکه‌ ارتباطی خودروها

سه شرکت معروف آلمانی یعنی ب‌ام‌و، مرسدس بنز و آئودی توافق‌نامه‌ای برای توسعه کمپانی Here که پیشتر به صورت مشترک خریداری کرده‌اند به منظور شتاب دادن به توسعه‌ی صنعت ارتباط بین خودروها به امضا رساندند.

هم‌اکنون با این توافق توسعه‌ی این بخش از صنعت خودرو مؤثرتر از همیشه پیگیری خواهد شد و به خودروها اجازه خواهد داد تا به آسانی محیط اطراف خود را تخمین زده و درک کنند. بدین ترتیب این موضوع برای سیل عرضه‌ی قریب‌الوقوع خودروهای خودران و نیمه خودران بسیار مفید خواهد بود.

طبق گفته‌های اتوکار توافق یاد شده به این معناست که مثلاً اگر خودروی ساخت ب‌ام‌و چیزی جالب را در جاده مشاهده کند اطلاعات آن را می‌تواند با ساخته‌های آئودی و مرسدس بنز به اشتراک بگذارد. در آینده خودروسازهای دیگری نیز می‌توانند در این طرح شرکت نموده و سیستم را حتی تأثیرگذارتر نیز نمایند.

مدیر بازاریابی Here دراین‌باره می‌گوید:

ما برای اولین بار در حال نشان دادن این موضوع هستیم که شما چگونه می‌توانید ارزش داده‌های منتقل شده از خودرو را به دست بیاورید و از آن برای تأثیری مثبت بر ایمنی و کارایی بهره ببرید.

به منظور ساخت ارتباطی‌ترین سیستم‌ها همه‌ی ما به عنوان یک مجموعه باید با یکدیگر کار کنیم. خودروها نیازمند داده‌ی حسگر هستند و با این نوع توافق خودروی ساخت تویوتا به‌عنوان‌مثال می‌تواند فهمی از دید مدل ساخت جگوار لندرورر در جاده را داشته باشد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 12 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.