تهدید ماسک به انتقال مقر تسلا از کالیفرنیا به نوادا

تهدید ماسک به انتقال مقر تسلا از کالیفرنیا به نوادا

ایلان ماسک می‌گوید تسلا مقر خود از کالیفرنیا را به تگزاس و نوادا منتقل خواهد کرد زیرا این میلیاردر پرحاشیه به‌طور فزاینده‌ای از اقدامات قرنطینه‌ای در این ایالت ناراضی است.

ماسک چند روز پیش در توییتر اعلام کرد تسلا از مقامات شهر آلامدا شکایت خواهد کرد، جایی که مقر و کارخانه فرمونت تسلا به خاطر عدم وجود مجوزهای قانونی همچنان تعطیل باقی مانده است.

ماسک در ادامه افزوده این آخرین حرف تسلاست و کار این شرکت با کالیفرنیا تمام شده است.

او در حساب کاربردی خود نوشته است:

رک و پوست کنده این آخرین حرف من است. تسلا مقر و برنامه‌های آتی خود را فورا به تگزاس/نوادا منتقل خواهد کرد. اگر ما حتی کارخانه فرمونت را فعال هم نگه داریم وضعیتش به رفتار تسلا در آینده وابسته خواهد بود. تسلا آخرین خودروسازی است که در کالیفرنیا می‌ماند.

تمامی کارکردهای اصلی کارخانه فرمونت تسلا در نزدیکی سان‌فرانسیسکو از ۲۳ مارس تاکنون و به خاطر اقدامات قرنطینه‌ای شهر آلامدا تعطیل شده است. این کارخانه محل کار بیش از ۱۰ هزار نفر بوده و سالانه حدود ۴۱۵ هزار دستگاه خودرو تولید می‌کند.

فرماندار کالیفرنیا برخی محدودیت‌ها را از هفته پیش لغو کرده اما قوانین وضع شده توسط شهر آلامدا اولویت دارند و به همین خاطر است که کارخانه تسلا نمی‌تواند به وضعیت عادی قبلی بازگردد. تسلا در حال برنامه‌ریزی برای بازگشت بخشی از کارکنان به کار بوده اما بخش درمان این شهر هشدار داده چنین کاری می‌تواند به معنی نقض قوانین باشد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
14 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.